خبرگزاری کار ایران

تقسیم ناعادلانه پول بین بازیکنان مشکل ایجاد کرد؛

نامجومطلق: امسال ضعیف‌ترین سال مربیگری قلعه‌نویی بود / مدیریت فتح‌الله‌زاده خوب نبود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۶۳

استقلال امسال بازی‌های جذابی ارائه نکرد و هر چند تا ۶ هفته به پایان فصل خوب نتیجه می‌گرفت اما در بحثخوب بازی کردن و بر آورده کردن انتظارات هواداران خوب عمل نکرد.

هافبک سال‌های دور استقلال معتقد است امیر قلعه‌نویی هر چند توانمندی‌های زیادی دارد، اما بدترین و ضعیف‌ترین سال مربیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد و در نتایج ضعیف آبی‌پوشان تهرانی نقش مهمی داشته است.

گفت‌وگوی مجید نامجومطلق با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

در مورد ناکامی استقلال در این فصل صحبت می‌کنید؟

ناکامی استقلال در این فصل دلایل زیادی داشت. فکر می‌کنم یکی از دلایل اصلی آن عدم بی‌پولی بود و مسأله بعدی بد بسته شدن تیم بود چراکه هم بازیکنان از نظر سنی بالا بودند و هم بازیکنان خوب تیم به راحتی از استقلال جدا شدند و در نیم فصل هم بازیکنان خوبی جایگزین آنها نشدند. بحثدیگر هم تقسیم ناعادلانه پول بین بازیکنان بود که مشکلاتی را به لحاظ روحی و روانی برای آنها ایجاد کرد. استقلال امسال بازی‌های جذابی ارائه نکرد و هر چند تا ۶ هفته به پایان فصل خوب نتیجه می‌گرفت اما در بحثخوب بازی کردن و بر آورده کردن انتظارات هواداران خوب عمل نکرد.

قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم چقدر در این ناکامی نقش داشت؟

امیر قلعه‌نویی کارنامه مشخصی دارد، اما امسال یکی از ضعیف‌ترین سال‌های او از نظر نتیجه‌گیری بود و در نهایت پنجم شد. به نظرم وقتی تیم خوب بسته نشود، مربی در آن نقش دارد و وقتی خوب تغذیه نشود یعنی در نیم فصل بازیکنان خوب جذب نشوند و تیم تقویت نشود، باز هم مربی نقش دارد و مقصر است. در مجموع امسال سال خوبی برای قلعه‌نویی با توجه به توانمندی که او دارد، نبود.

فتح‌الله‌زاده پس از این ناکامی دوباره حرف از رفتن زده، فکر می‌کنید او واقعاً از استقلال می‌رود؟

نمی‌دانم، فتح‌الله زاده زحمات زیادی برای استقلال کشیده، اما امسال خوب مدیریت نکرد. نوع بستن قرارداد با بازیکنان استقلال درست نبود. اینکه هر زمان از فصل بازیکن بخواهد برود، اصلاً حرفه‌ای نیست و به نظر من فتح‌الله‌زاده در این رابطه خوب عمل نکرد و بهترین بازیکنان تیم در حساس‌ترین لحظات از استقلال رفتند. مدیر یک باشگاه باید در طول فصل بازیکنانش را در اختیار داشته باشد، اما امسال اینطوری نبود و اینکه بخواهید به هر قیمتی بازیکنان را نگه دارید، حکایت امسال استقلال می‌شود.

استقلال ۲ بازی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز در آسیا دارد. با توجه به شرایطی که استقلال در حال حاضر دارد فکر می‌کنید می‌تواند از گروهش در آسیا صعود کند؟

کار بسیار سختی است. حتی اگر تمام پتانسیل استقلال در اختیار بود هم صعودش در آسیا سخت بود چه بسا که بعضی از بازیکنان استقلال در اختیار تیم ملی هستند و دست قلعه‌نویی بیشتر از قبل بسته می‌شود. در شروع مسابقات آسیایی گفته بودیم که استقلال در بازی‌های اول خودش باید امتیازات لازم را بگیرد تا صعودش دچار مشکل نشود و با این شرایطی که الان استقلال دارد، کار بسیار سختی دارد و صعود تیم خیلی سخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز