خبرگزاری کار ایران

باید شکست تهران را جبران کنیم؛

تیموریان: کار سختی مقابل الشباب داریم / بدون ملی پوشان باید با ۱۲ بازیکن به عربستان برویم!

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۸۶

استقلال از ابتدای فصل با مشکلات همراه بود و هم اکنون نیز حدود ۱۵ نفر در تمرین هستند که گمان می برم اگر ملی پوشان تیم را همراهی نکنند با ۱۲ نفر و یک بازیکن ذخیره به مصاف الشباب برویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در صورت همراهی نکردن بازیکنان ملی پوش استقلال، باید با ۱۲ نفر راهی عربستان شویم و به مصاف الشباب برویم.

به گزارش ایلنا، آندرانیک تیموریان در جریان تمرین عصرامروز تیم فوتبال استقلال تهران درجمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سختی برابر الشباب عربستان داریم وبرای اینکه شانس صعودخود را حفظ کنیم باید به ۳ امتیاز این بازی دست یابیم. بازی رفت را در تهران به این تیم واگذار کرده ایم و حال باید این نتیجه را جبران کنیم.

تیموریان در پاسخ به این سوال که در صورت حضور بازیکنان ملی پوش این تیم(تیموریان، حیدری، بیگ زاده و صادقی) در اردوی آفریقای جنوبی تیم استقلال دچار مشکل نخواهد شد؟ گفت: استقلال از ابتدای فصل با مشکلات همراه بود و هم اکنون نیز حدود ۱۵ نفر در تمرین هستند که گمان می برم اگر ملی پوشان تیم را همراهی نکنند با ۱۲ نفر و یک بازیکن ذخیره به مصاف الشباب برویم.

این بازیکن ملی پوش تاکید کرد: امیدوارم چاره ای اندیشیده شود که استقلال و تیم ملی آسیبی در این زمنیه نبینند.

تیم فوتبال استقلال ساعت ۲۲:۰۵ روز چهارشنبه ۲۷ فروردین در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در شهر ریاض به مصاف تیم الشباب عربستان می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز