خبرگزاری کار ایران

بازیکنانم مثل سرباز جنگیدند؛

فرکی: تقدیر الهی بود در تبریز قهرمان شویم / قهرمانی حق ما بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۰۴

بازیکنان من امروز مثل سربازان و جانبازان جنگ تحمیلی بودند. کسانی که در خوزستان می جنگیدند. بازیکنان من هم امروز با آن انگیزه و روحیه کار کردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ سیزدهم گفت: تقدیر الهی این بود که جام قهرمانی لیگ را در جایی بدست بیاوریم که جام حذفی را آنجا از دست دادیم.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی پس از قهرمانی تیمش در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: آن روز که در جام حذفی در تبریز حذف شدیم خیلی ناراحت بودم اما یک حسی به من می گفت که جام قهرمانی لیگ را در همین شهر کسب خواهیم کرد و اکنون خوشحالم که این اتفاق رخ داد.

وی افزود: دلم می خواست اکنون در اهواز بودم و شادی مردم خوزستان را از نزدیک می دیدم. اشک های من به خاطر شوق قهرمانی است چون برای این کار یک سال زحمت کشیدیم و حق ما بود که به این جام برسیم.

فرکی گفت: فولاد امسال بازیهای خوبی انجام داد و همه تیم ها و کارشناسان هم این موضوع را تایید می کنند. من دیروز در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم که ما برای کسب جام به تبریز آمده ایم و خوشحالم که با اقتدار هم توانستیم به این هدف خود دست پیدا کنیم.

سرمربی فولاد در خصوص بازی امروز مقابل گسترش فولاد که منجر به قهرمانی فولاد خوزستان شد عنوان کرد: در این بازی تحت فشار بودیم و خیلی اذیت شدیم اما به تیمم اعتقاد داشتم و از شروع بازی تا پایان با برنامه عمل کردیم. باید از کادر فنی و بازیکنان تیم گسترش فولاد تبریز هم تشکر کنم که روح جوانمردی در ورزش را رعایت کردند و فوتبال پاکی را مقابل ما ارائه دادند.

وی در ادامه به حضور تعدادی از هواداران تیم فولاد در تبریز اشاره کرد و افزود: از همه آنها تشکر می کنم. ما در طول فصل با حمایت این تماشاگران توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. آنها روحیه و انگیزه ما را بالا بردند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازیکنان من امروز مثل سربازان و جانبازان جنگ تحمیلی بودند. کسانی که در خوزستان می جنگیدند. بازیکنان من هم امروز با آن انگیزه و روحیه کار کردند و خوشحالم که به نتیجه هم رسیدیم و بیشتر خوشحالی من به خاطر شادی دل مردم خوزستان و هواداران فولاد است.

فرکی افزود: نهایت تشکر و قدردانی را از هواداران فولاد خوزستان دارم و به همه آنها تبریک می گویم. بی صبرانه منتظرم تا به اهواز برگردیم و جشن قهرمانی مفصلی را با هواداران و مردم خوزستان برپا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز