خبرگزاری کار ایران

باید با آسیایی ها مقایسه شویم؛

قلعه نویی: دوست دارم در استقلال بمانم / وزارت ورزش به قولش عمل نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۸۵

بر اساس قول های داده شد ۵۰ درصد هزینه باشگاه استقلال را باید وزارت ورزش و جوانان تامین کند و بقیه آن نیز می بایست با جذب حامیان مالی تامین شود و ما خواستار همان ۵۰ درصد هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: علاقمندم در استقلال بمانم، اما باید شرایط این تیم در فصل آینده مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه نویی اظهار داشت: دوست دارم فصل آینده هم در استقلال بمانم اما باید وضعیت و شرایط باشگاه مشخص باشد و مثل امسال با مشکلات مالی روبرو نباشیم.

وی اضافه کرد: شفاف سازی هزینه های هر باشگاه، میزان قرارداد بازیکنان و کادرفنی باید متناسب با جایگاه و سطح انتظاراتی که از آن هست بررسی و دیده شود.

امیر قلعه نویی که امروز پنجشنبه در گفتگویی رادیویی سخن می گفت اظهار داشت: قطعا وضعیت چهار باشگاه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی متفاوت از سایر تیم ها است و هزینه این تیم ها نباید تنها با تیم های داخلی مقایسه شود، زیرا این تیم ها در سطح باشگاه های آسیا هستند و باید با سایر رقیبان خود در قاره آسیا مقایسه شوند.

وی خواستار عمل کردن مسئولان به وعده های خود شد و خاطر نشان کرد: بر اساس قول های داده شد ۵۰ درصد هزینه باشگاه استقلال را باید وزارت ورزش و جوانان تامین کند و بقیه آن نیز می بایست با جذب حامیان مالی تامین شود و ما خواستار همان ۵۰ درصد هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص پرداخت یارانه ها گفت: رفتار انسان دوستانه و خیرخواهانه جزیی از فرهنگ و رسوم ایرانی است و بر این اساس همه مردم خواهان آن هستند که یارانه فقط به افرادی که به آن نیازمند هستند، اختصاص یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز