خبرگزاری کار ایران

سیاه‌جامگان هم به اندازه ما شانس دارد؛

کرمانی‌مقدم: شک نکنید پیکان لیگ برتری می‌شود / آقایان سنگ‌اندازی‌ کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۷۰

داوران هم در بازی‌های برگشت ما را اذیت کردند که از قصد نبود چون همه داوران ما پاک هستند. قط اشتباه داوری خیلی از امتیازات ما را کم کرد که البته عمدی نبود و فقط اشتباه داوری بود.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران به توانایی‌های فرهاد کاظمی اعتقاد بسیار زیادی دارد و حالا که تمیش به پلی‌آف لیگ یک رسیده، مدعی است این تیم با کار بلدی آقا فرهاد می‌تواند در پلی‌آف و بازی با نماینده لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد و به لیگ برتر صعود کند.

گفت‌وگوی مرتضی کرمانی‌مقدم با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

امسال لیگ یک چطور بود؟

خیلی سخت بود. لیگ یک کلاً سخت است و لیگ برتر خیلی راحت‌تر است. امسال و به خصوص در بازی‌های رفت اشتباهات داوری خیلی از امتیازات ما را کم کرد که البته عمدی نبود و فدر بازی‌های برگشت هم خیلی از آقایان سنگ انداختند چون می‌خواستند آقا فرهاد را اذیت کنند. داوران هم در بازی‌های برگشت ما را اذیت کردند که از قصد نبود چون همه داوران ما پاک هستند. قط اشتباه داوری خیلی از امتیازات ما را کم کرد که البته عمدی نبود و فقط اشتباه داوری بود. تیم ما لیاقت صعود مستقیم به لیگ برتر را داشت.

اما نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کرد؟

به نفت مسجد سلیمان تبریک می‌گویم اما در حق آنها انصاف را رعایت نکردند چون هر تیمی به مسجد سلیمان می‌رفت، سرش را می‌بریدند و داوران را تهدید می‌کردند و علیه داوران شعار می‌دادند.

امسال در لیگ یک تبانی داشتیم؟

اصلاً، به هیچ‌وجه تبانی نداشتیم و من ندیدم. چه کسی تبانی کرده؟ حتی سایپای شمال که افتاده بود و انگیزه نداشتند و نیم ساعت قبل از بازی با اتوبوس رسیدند و خیلی خسته بودند، ۵ گل از ما خوردند، اما با غیرت بازی کردند. هر تیمی بود ۸ تا می‌خورد، سایپا شمال مقابل ما جوانمردانه بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم.

فکر می‌کنید در پلی‌آف نتیجه می‌گیرید؟

کار خیلی سخت است و نمی‌توانیم بگوییم راحت صعود می‌کنیم. سیاه‌جامگان تیم با برنامه‌ای است و زحمت کشیده تا به این مرحله برسد و کار ما سخت است، اما پتانسیل صعود را داریم. آقا فرهاد استاد این کارها است و کارش را بلد است. اما اگر از پلی‌آف لیگ یک صعود کنیم، با نماینده لیگ برتر راحت‌تر بازی خواهیم کرد.

چقدر به صعود به لیگ برتر امیدوارید؟

امید که زیاد داریم. ما مثل همه تیم‌ها خیلی سختی کشیدیم و باید در این مدت تیم را به لحاظ روحی و روانی بالا ببریم و این ۲ بازی را ببریم. شک نکنید که ما لیگ برتری هستیم.

سیاه‌جامگان چقدر شانس صعود دارد؟

به اندازه ما شانس دارند. سیاه‌جامگان تیم خیلی خوب و جوان و دونده‌ای است و به اندازه ما شانس دارد اما شانس آنها را به حداقل می‌رسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز