خبرگزاری کار ایران

۷۴۰ میلیون از پرسپولیس گرفتم؛

دایی: وزارت ورزش بی‌قانونی کرد / لیست دریافتی‌ها دروغ است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۱۶

وزارت ورزش اگر لیست پرداختی ها را منتشر کرده است باید لیست واریزی ها را هم منتشر کند. طبق ماده ۱۰ قراردهای سازمان لیگ، مبلغ قراردها باید محرمانه بماند. حالا چطور وزارت ورزش این بی قانونی را انجام داده است نمی دانم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر اینطور که آقایان می گویند امسال تیم پرسپولیس با ۱۳-۱۴ میلیون هزینه بسته شده با نتایجی که گرفتیم شاهکار کرده ایم.

به گزارش ایلنا، علی دایی با بیان این مطلب با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان در انتشار لیست دریافتی بازیکنان پرسپولیس و قراردادن آن به رسانه‌ها گفت: وزارت ورزش و جوانان که خود متوالی ورزش است با اقدامی که انجام داده بی‌قانونی کرد. وقتی اینها این کار را می‌کنند ما نمی‌دانیم باید حرف‌مان را به چه کسی بزنیم.

وی که از اتفاقات اخیر پیرامون باشگاهش ناراحت است و تیمش هم با تساوی برابر راه آهن شانس قهرمانی اش را کاهش داد، در مورد انتشار لیست قرارداد بازیکنان گفت: این لیست که از سوی وزارت ورزش در اختیار رسانه ها قرار گرفته است دروغ است. جدا از این سوال من این است که این لیست چطور در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فکر می‌کردم دوران سندسازی تمام شده، اما اینطور نیست. وزارت ورزش اگر لیست پرداختی‌ها را منتشر کرده باید لیست واریزی‌ها را هم منتشر کند. طبق ماده ۱۰ قراردهای سازمان لیگ، مبلغ قراردها باید محرمانه بماند. حالا چطور وزارت ورزش این بی قانونی را انجام داده نمی دانم. وزارت ورزش باید جوابگوی این مسئله باشد که این اسناد چطور منتشر شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که با برنامه ۹۰ گفتگو می‌کرد با اشاره به تناقض‌گویی‌هایی که در اعلام میزان بدهی باشگاه پرسپولیس صورت می‌گیرد، گفت: طبق اسنادی که آقایان منتشر کرده‌اند بدهی آقای رویانیان برای این فصل کمتر از ۵ میلیارد تومان است، بعد چطور همین آقایان می‌آیند اعلام می‌کنند بدهی پرسپولیس ۷۰ میلیارد تومان است؟ آقای گودرزی که اعلام می‌کنند مدیران این دو باشگاه این بدهی‌ها را به بار آورده‌اند به این سوال هم پاسخ بدهد که چه کسی این مدیران را انتخاب کرده؟ وقتی مدیران را خودشان انتخاب می‌کنند باید تاوانش را هم بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مبلغ قراردادش که یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده گفت: مبلغ دریافتی من از باشگاه پرسپولیس کمتر از ۵۰ درصد است که در این لیست به اشتباه عنوان شده. من تاکنون ۷۴۰ میلیون تومان این فصل از باشگاه دریافت کرده‌ام و رقمی که در لیست وجود دارد ۸۱۰ میلیون تومان است که دروغ محض است.

دایی در مورد قهرمان لیگ سیزدهم هم گفت: هر ۵ تیم فولاد، نفت، استقلال، پرسپولیس، سپاهان شانس رسیدن به قهرمانی را دارند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به این عنوان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان صحبت‌هایش مجددا به تساوی تیمش برابر راه آهن اشاره کرد و گفت: این بازی من را یاد دیدار بایرن مونیخ و منچستر انداخت که در دقایق پایانی گل خوردیم و قهرمانی را از دست دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز