خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و نهم لیگ برتر؛

توقف پرسپولیس مقابل راه آهن در نیمه اول

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۱۶

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که به نظر می رسد احتیاط را در دستور کار خود دارد در نیمه اول مقابل راه آهن سخت کوش به تساوی دست یافت.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در نیمه اول به تساوی ۱-۱ انجامید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که از ساعت ۱۷:۱۵ عصر امروز یکشنبه به قضاوت تورج حقوردی و در ورزشگاه آزادی آغاز شد، تیم پرسپولیس با ترکیب نیلسون، محسن بنگر، نورمحمدی، قاسم دهنوی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، امید عالیشاه و محمد عباس‌زاده در حضور ۲۰ هزار تماشاگر به میدان رفت.

این دیدار که برای قهرمانی سرخپوشان اهمیت بسزایی داشت از ابتدا با چاشنی احتیاط از سوی شاگردان علی دایی آغاز شد و برخلاف جریان بازی این تیم راه اهن بود که به گل برتری رسید. در دقیقه ۱۶ علیپور با یک شوت از زاویه بسته گل راه آهن را به ثمر رساند.

یک دقیقه بعد محمد عباس‌زاده مهاجم پرسپولیس از روی یک ضربه کاشته از راه دور گل مساوی را به ثمر رساند تا امیدهای پرسپولیس برای پیروزی زنده شود. در ادامه پرسپولیس حملات زیادی روی دروازه حریف انجام داد که نتوانست به گل برسد. در دقیقه ۲۲ ضربه سر عباس زاده با اختلاف کمی از کنار دروازه راه آهن به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۶ نیز یک موقعیت خوب گلزنی نصیب امید عالیشاه شد که شوت این بازیکن هم با اختلاف کمی به بیرون رفت. ویکروم از راه آهن تنها بازیکن اخطاری نیمه اول این دیدار بود.

نتایج سایر دیدارها تا پایان نیمه اول به این شرح است:

فولاد خوزستان(صفر) - استقلال تهران(یک)
ملوان بندرانزلی(یک) - سپاهان اصفهان(یک)
تراکتورسازی تبریز(یک) - استقلال خوزستان(صفر)
نفت تهران(۲) - گسترش فولاد تبریز(صفر)
سایپای البرز(صفر) - فجرسپاسی شیراز(صفر)
ذوب‌آهن اصفهان(یک) - داماش گیلان(صفر)
مس کرمان(صفر) - صبای قم(صفر)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز