خبرگزاری کار ایران

فولاد لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد؛

قاسمپور: اتفاقات مشکوک در لیگ یک بیشتر از لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۱۳

مبارزه با فساد در فوتبال یک عزم ملی می‌خواهد و فقط مختص فدراسیون نیست و همه ارگان‌ها باید وارد شوند و مسئولین دیگر هم دخالت کنند تا چنین مسائلی از بین برود.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدواریم که در هفته های پایانی لیگ برتر و لیگ یک اتفاقات مشکوک نیفتد.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امیدوار باشیم که در هفته‌های آخر اتفاقات مشکوک در لیگ ما رخ ندهد. لیگ برتر یک مقدار شرایط بهتری دارد، اما در لیگ یک شرایط خیلی فرق می‌کند. در لیگ برتر نظارت بیشتر است و حرفه‌ای‌تر کار می‌کنند و وجدان کاری بیشتر است اما لیگ یک شرایط متفاوتی دارد و باید خیلی زیر ذره بین باشد تا ناحقی نشود.

وی افزود: سابقه نشان داده که بروز اتفاقات مشکوک در هفته‌های آخر قابل پیش بینی هست به همین دلیل می‌گویم نظارت را بیشتر کنند تا حقی از کسی ضایع نشود. در کوران مسابقات و در ارتباط با تیم خودمان از این اتفاقات مشکوک وجود داشت و کم هم نبود. از تیم‌های دیگر هم که پرسیدیم، ناراضی بودند و کاری هم نمی‌شود کرد. همیشه این اتفاقات در فوتبال ما هست و امیدواریم که رسیدگی شود و کمتر شود. اتفاقات مشکوک در فوتبال مثل مواد مخدر است که با آن مبارزه می‌شود اما همیشه در جامعه مواد مخدر وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سئوال که آیا فدارسیون فوتبال اراده جدی برای مبارزه با اتفاقات مشکوک و فساد در فوتبال دارد یا نه، اظهار داشت: شاید بعضی از آقایان این اراده را دارند و بعضی هم ندارند و بعضی‌ها هم به این مسائل دامن می‌زنند. در گذشته این اتفاقات بوده و همچنان وجود دارد اما امیدوارم اراده جدی برای مبارزه با آن بوجود بیاید که البته مبارزه با فساد در فوتبال یک عزم ملی می‌خواهد و فقط مختص فدراسیون نیست و همه ارگان‌ها باید وارد شوند و مسئولین دیگر هم دخالت کنند تا چنین مسائلی از بین برود.

قاسمپور در پاسخ به این سئوال که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، گفت: ظاهر قضیه نشان می‌دهد که فولاد شانس بیشتری دارد، اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و اتفاقات جالبی در آن می‌افتد و جذابیت فوتبال هم به همین است. فولاد در نیم فصل دوم باخت نداشته و دوست دارم فولاد قهرمان شود چون یک تیم خوزستانی است. شخصاً تعصب خاصی به فوتبال و تیم‌های خوزستانی دارم، فولاد هم خوزستانی است و هم لیاقت قهرمانی را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز