خبرگزاری کار ایران

در تیم امید مفید نبودم؛

افاضلی: دستیار وینگادا نمی‌شوم / دینم را به تیم امید ادا کردم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۵۵

من روزی که کسی حاضر نبود سرمربیگری تیم امید را بپذیرد حاضر شدم مسئولیت این تیم را قبول کنم و تصور می کنم همان زمان دینم را به تیم امید و فوتبال کشور ادا کردم.

سرمربی پیشین تیم امید با بیان اینکه تمایلی به دستیاری وینگادا ندارد، گفت: تصور می‌کنم نمی‌توانستیم در تیم امید مفید باشم و به همین خاطر پیشنهاد دستیاری وینگادا را نپذیرفتم.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: در جلسه‌ای که با علی کفاشیان و آیت‌اللهی داشتم صراحتا اعلام کردم حاضر نیستم به عنوان دستیار با تیم امید همکاری کنم و پیشنهاد دستیاری وینگادا را رد کردم.

وی تصریح کرد: بنده تا پایان سال ۹۲ به فدراسیون تعهد اخلاقی داشتم و تا روز آخر بر سر تعهدم ماندم و در پایان هم گزارش کاملی از سه مرحله اردوی تیم امید با شناسنامه کامل فنی بازیکنان که تابه‌حال سابقه نداشته را به فدراسیون ارائه کردم تا هر بازیکنی که صلاح دیدند را به اردو دعوت کنند.

سرمربی پیشین تیم امید در مورد دلایل نپذیرفتن دستیاری وینگادا گفت: وینگادا مربی خوبی است و اگر اینطور نبود او را برای تیم امید انتخاب نمی‌کردند ولی هر کسی برای انجام کاری باید ابتدا تمایل به انجام آن کار داشته باشد و علاوه بر این بداند در آن مجموعه مفید خواهد بود که من به چنین جمع بندی برای دستیاری وینگادا نرسیدم.

وی یادآور شد: من روزی که کسی حاضر نبود سرمربیگری تیم امید را بپذیرد حاضر شدم مسئولیت این تیم را قبول کنم و تصور می‌کنم همان زمان دین خود را به تیم امید و فوتبال کشور ادا کردم ولی در شرایط فعلی دیگری حاضر نیستم به عنوان نفر دوم کار کنم.

افاضلی در پایان گفت: تصور می‌کنم دینم را به تیم امید ادا کردم و حالا که تیم در آغاز راه قرار دارد فدراسیون بهتر می‌تواند یک گزینه مناسب را که در ایران کم هم نیستند برای دستیاری وینگادا انتخاب کند و همین جا برای تیم امید آرزوی موفقیت و صعود به المپیک را دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز