خبرگزاری کار ایران

تیم جوان و یکدستی داریم؛

ابراهیم‌زاده: مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی داریم / فولاد شایسته قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۶۷

بازیکنان ما همیشه نشان داده‌اند که مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه بالایی داشته و با تمام توان برای رسیدن به موفقیت در زمین بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت گفت: بازیکنان تیمش همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه بالایی داشته و با تمام توان برای رسیدن به موفقیت تلاش کرده اند.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: آنچه امروز مورد توجه است، انگیزه بازیکنان و شرایط جدول برای تیم‌هایی است که برای قهرمانی در لیگ یا نیفتادن تلاش می‌کنند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما نیز همیشه نشان داده‌اند که مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه بالایی داشته و با تمام توان برای رسیدن به موفقیت در زمین بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با اشاره به غیبت فرزاد آشوبی و بهادر عبدی به دلیل محرومیت و ابراهیم کریمی به دلیل مصدومیت در این بازی تاکید کرد: مصدومیت میلاد نوری و پیروز قربانی هم برطرف شده اما این بازیکنان شرایط و آمادگی لازم برای حضور در این مسابقه را ندارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فرزاد آشوبی و بهادر عبدی تعمدا کارت قرمز و زرد دریافت کردند که در این مسابقه حضور نداشته باشند؟، اظهار کرد: اصلا به این سوال شما فکر نمی‌کنم زیرا بازیکنان من بسیار متعهد هستند. آنها در بازی‌های گذشته نشان دادند تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید کدام تیم شایستگی بیشتری برای قهرمانی دارد، اظهار کرد: اعتقاد دارم فوتبالی که فولاد چه در لیگ برتر و چه لیگ قهرمانان آسیا ارائه می‌کند، نشان دهنده شایستگی این تیم برای قهرمانی است اما در فوتبال چیزی مشخص نیست و باید ببینیم در این دو هفته پایانی چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت در مورد اینکه غیبت نفرات باتجربه تاثیر منفی در عملکرد تیم‌تان نمی‌گذارد و آیا جوانان می‌توانند جای آنها را پر کنند؟، تصریح کرد: خیلی وقت‌ها جوانان نمی‌توانند تجربه نفرات باتجربه را در چنین بازی‌هایی داشته باشند و در واقع بازی مقابل استقلال و پرسپولیس، این تجربه بازیکنان است که به کمک تیم‌ها می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: ما نشان دادیم تیم جوان و یکدستی داریم که کار تیمی را خیلی خوب در زمین ارائه می‌کنند. اگر بازیکنان جوان ما در بازی با پرسپولیس تمرکز کامل را داشته باشند، می‌توانند موفق شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز