خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهند پرسپولیس با من قهرمان شود؛

دایی: اهواز جشن قهرمانی می‌گیریم / باید از خودم عذرخواهی کنم / از کره ماه نیامده‌ایم!

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۲۹

خیلی وقت است این حس را دارم که شاید آقایان دوست ندارند با من قهرمان شوند. من هم به هیچ عنوان با آنها کاری ندارم تا آخر لیگ امسال. تنها مساله مهم این است که با وجدان راحت بخوابم زیرا تلاش‌هایم را انجام داده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صورت کسب پیروزی برابر راه‌آهن، می‌توانیم به ۳ امتیاز هفته آخر مقابل صنعتی خوزستان فکر کنیم و با بدست آوردن آن امتیاز ارزشمند، جشن قهرمانی خود را در اهواز برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر راه‌آهن سورینت در هفته بیست و نهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت: راه‌آهن تیم خوبی است و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و توانسته‌ از منطقه خطر دور شود اما اگر فوتبال شرایط نرمالی داشته باشد، می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کمک ۲ میلیاردی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قبل از عید وزارت ورزش این پول را در اختیار فدراسیون قرار داده است که از طریق سازمان لیگ پرداخت‌ها به مجموعه تیم انجام شود که متاسفانه تا به امروز این اتفاق رخ نداده است. وقتی هم دلیل عدم پرداخت این مبلغ را جویا شدیم، متوجه شدیم وزارت ورزش برای پرداخت این پول شرط جالبی گذاشته است.

دایی یادآور شد: شرط اول این بود که این پول به بازیکنانی پرداخت شود که بیشتر از ۵۰ درصد تا به امروز دریافتی نداشته باشند. شرط دوم اینکه این مبلغ به کادرفنی و عوامل اجرایی پرداخت نشود. انگار کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه از کره دیگری آمده‌اند. شرط سوم هم که به نظر من شرطی خنده‌دار بوده، این است که تاجائی که امکان دارد درخصوص این پرداخت تخفیف گرفته شود.

وی افزود: باید از خودم عذرخواهی کنم بدون اینکه پولی از وزارت ورزش به حساب تیم واریز شود از آنها تشکر کردم. من اشتباه کردم زیرا خبر نداشتم. چون فکر می‌کردم پول به حساب‌مان واریز می‌شود. در حال حاضر حول و حوش ۱۲ میلیارد به کادرفنی، بازیکنان و عوامل اجرایی بدهکار هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین یادآور شد: بعد از مدت‌ها می‌خواستند ۲ میلیارد کمک کنند که متاسفانه شرط و شروط گذاشته‌اند. من نمی‌دانم چگونه جواب بچه‌ها را بدهم، زیرا به آنها قول دادند و پول را به حساب فدراسیون ریخته‌اند. برای بازی حساس فردا من نمی‌دانم چه کار کنم. شما به من بگوئید جواب بازیکنان را چگونه بدهم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دایی در ادامه در مورد دیدار با راه آهن خاطرنشان کرد: متاسفانه دو بازیکن مصدوم داریم و اتفاق بدی هم برای محمد عباس‌زاده پیش آمده که به خانواده‌اش تسلیت می‌گوئیم. هر چند خدا را شکر محروم نداریم.

وی در مورد قرارداد باشگاه پرسپولیس با یکی از بانک‌ها اظهار کرد: در مورد این قرارداد از من سوالی نکنید. قراردادی بوده که فکر می‌کنم منتفی شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در این چند وقت اخیر از مسئولان باشگاه به جز منتقمی که قائم مقام است و با ما در تماس بود، کسی دیگری سراغ‌مان را نگرفت. دیگر آقایان پیگیر کار نبودند و حتی آقایان تبریک سال جدید و پیروزی برابر داماش را به ما نگفتند. در این شرایط سخت و دشوار کارهای‌‌مان را پیگیری می‌کنیم. اگر هدایتی نبود، دچار مشکلات بیشتری می‌شدیم. بازیکنان به عشق مردم بازی می‌کنند و در این دو بازی می‌خواهند با غیرت ظاهر شوند.

وی افزود: اگر در این دو بازی پیروزی شویم، می‌توانیم به قهرمانی امیدوار شویم اما کارمان خیلی سخت است زیرا ۴ ماه است تنها تحمل می‌کنم و مطمئنا خیلی وقت است این حس را دارم که شاید آقایان دوست ندارند با من قهرمان شوند. من هم به هیچ عنوان با آنها کاری ندارم تا آخر لیگ امسال. تنها مساله مهم این است که با وجدان راحت بخوابم زیرا تلاش‌هایم را انجام داده‌ام.

دایی در مورد اینکه گفته می‌شود آشوبی و عبدی عمدی خود را محروم کرده‌اند تا برابر پرسپولیس بازی نکنند، گفت: خودمان را مدیون هواداران می‌دانیم زیرا بعد از خدا هیچوقت ما را تنها نگذاشته‌اند. کسانیکه این شایعات را درست کرده‌اند، از دوران ریاست جمهوری قبل تا به امروز با من مشکل داشته‌اند. آنها این مساله را دامن زدند و هر کاری می‌کنند تا ما را وارد حاشیه کنند. آنها می‌گویند فرزاد آشوبی و بهادر عبدی شاگرد من بوده‌اند، مگر ۵۰ درصد از تیم فعلی راه‌آهن شاگرد من نبودند. آنها با نداری تیم ساختند و در سال قبل بهترین رده راه‌آهن را گرفتیم. من به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز