خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

تراکتورسازی یک امتیاز تقدیم العین کرد / صعود موقت به رده دوم

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۵۴

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل میهمان خود به تساوی دست یافت و سه امتیاز با ارزش این دیدار خانگی را با یک امتیاز عوض کرد.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و العین امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید تا شاگردان تونی اولیویرا با از دست دادن ۲ امتیاز حساس این مسابقه از صعود موقت به صدر جدول این گروه باز بمانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز در شهرهای مختلف آسیا در حال پیگیری است که در گروه C از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل العین امارات قرار گرفت که این دیدار تیم تراکتورسازی مقابل میهمان خود به تساوی دست یافت و سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست داد.

در این دیدار سعید دقیقی در دقیقه ۲۰ تک گل تبریزی ها را بر روی ارسال ضربه کرنر به زیبایی وارد دروازه العین کرد تا نماینده کشورمان با برتری به رختکن برود.

العینی‌ها نیمه دوم را بسیار طوفانی آغاز کردند و در ۱۵ دقیقه ابتدایی این نیمه روی اشتباهات خط دفاع و دروازه‌بان تراکتورسازی دو مرتبه به گل رسیدند اما فرشاد احمدزاده ۲ دقیقه بعد از گل برتری العین، با یک حرکت تکنیکی زیبا توانست با بازکردن دروازه حریف اماراتی، بازی را به تساوی بکشاند.

پس از این گل و تا آخر بازی دو تیم بازی محتاطانه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند و برای رسیدن به دروازه حریف، چشم به ضد حملات دوختند. البته تراکتوری‌ها در دقایق پایانی فرصت باز کردن دروازه العین را داشتند اما موقعیت‌های آنها از دست رفت تا در این بازی که نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، با از دست دادن ۲ امتیاز حساس، موقتا به رده نخست صعود کنند.

تراکتورسازی در این بازی با ترکیب حامد لک، حبیب گردانی، مهدی کیانی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، علی کریمی(محمد ابراهیمی)، مهدی کریمیان، فرشاد احمدزاده، میلاد فخرالدینی، کریم انصاری‌فرد و سعید دقیقی(مسعود ابراهیم‌زاده) برابر حریف اماراتی به میدان رفت.

پس از پایان تنها دیدار گروه C که امروز برگزار شد، جدول رده‌بندی این گروه به شرح زیر تغییر کرد:
۱ - العین امارات ۷ امتیاز
۲ - تراکتورسازی ایران ۵ امتیاز
۳ - لخویا قطر ۴ امتیاز(یک بازی کمتر)
۴ - الاتحاد عربستان ۳ امتیاز(یک بازی کمتر)

همچنین در گروه F تیم فوتبال سنترال کوئیست استرالیا موفق شد با یک گل برابر بیجینگ گوآن چین به پیروزی برسد تا به رده نخست صعود کند. سیپ در دقیقه ۷۳ گل برتری تیم سنترال را به ثمر رساند. ضمن اینکه ژانگ ژیژه بازیکن بیجینگ در دقیقه ۶۸ یک ضربه پنالتی را از دست داد. در دیگر دیدار این گروه تیم های اف‌سی سئول کره‌جنوبی و سانفرس ژاپن از ساعت ۱۵در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۲ بر ۲ دو تیم همراه بود. در جدول ان گروه سنترال کوئیست استرالیا با ۶ امتیاز صدرنشین گروه F شد. اف‌سی سئول کره‌جنوبی با ۵ امتیاز، سانفرس ژاپن با ۵ امتیاز و بیجینگ گوان چین نیز با ۵ امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در گروه H نیز تیم کاوازاکی ژاپن موفق شد ۲ بر یک از سد وسترن سیدنی نماینده استرالیا بگذرد تا خود را ۶ امتیازی کند و در رده سوم جدول همچنان به دنبال راهی برای صعود باشد. در این گروه گویژو ره‌نه چین به مصاف اولسان هیوندای کره‌جنوبی رفت که تا ۳ بر یک این بازی را به سود خود به پایان برد تا شگفتی بزرگی را مقابل تیم صدرنشین جدول رقم بزند. در این گروه اولسان همچنان با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. وسترن با ۶ امتیاز دوم است و کاوزاکی هم با همین تعداد امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. گویژو هم با ۴ امتیاز قعرنشین است.

نتایج و برنامه سایر دیدارهای روز نخست هفته چهارم به این شرح است:

گروه B:

فولاد خوزستان ایران(یک) - بنیادکار ازبکستان(صفر)
گل: ایوب والی(دقیقه ۷۶)

الجیش قطر - الفتح عربستان، ساعت ۱۹، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه

گروه C:
* تراکتورسازی تبریز ایران(۲) - العین امارات(۲)
گلها: سعید دقیقی(دقیقه ۲۰) و فرشاد احمد زاده(دقیقه ۶۱) برای تراکتور
آساموآ جیان(دقیقه ۵۴) و محمد عبدالرحمان(دقیقه ۵۹) برای العین

گروه D:

الاهلی امارات - سپاهان ایران، ساعت ۱۹:۵۰، ورزشگاه راشد شهر دبی… در حال برگزاری

الهلال عربستان - السد قطر، ساعت ۲۰:۲۰، ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض

گروه F:

سنترال کوئست(یک) - بیجینگ گوان(صفر)

اف‌سی سئول کره‌جنوبی(۲) - سانفرس ژاپن(۲)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز