خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ قهرمانان آسیا؛

بنیادکار در اهواز تسلیم شد / صدرنشینی فولاد با گل والی

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۴۱

ارسال ضربه کرنر روی دروازه ازبک ها بهترین موقعیت را برای والی فراهم کرد تا با ضربه سری زیبا توپ را به قعر دروازه بنیادکار بفرستد تا نماینده کشورمان مزد برتری خود را بگیرد.

فولاد خوزستان موفق با برتری مقابل حریف ازبک خود به صدر جدول گروه B تکیه بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز در شهرهای مختلف آسیا در حال پیگیری است که در گروه B از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه الغدیر شهر اهواز تیم فوتبال فولاد مقابل بنیادکار ازبکستان قرار گرفت که این دیدار در پایان با برتری نماینده خوزستانی کشورمان به پایان رسید.

در این دیدار فولاد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدای بازی بازیکنان فولاد سعی می کردند خود را به دروازه نماینده ازبک ها برسانند و چند موقعیت خوب را خلق کردند که البته ضربه ایستگاهی بختیار رحمانی در دقیقه ۱۰ یکی از موقعیت های خوب فولاد بود که ضربه کاپیتان فولاد روی تور دروازه بنیادکار نشست. در ادامه هر دو تیم صاحب موقعیت های نصف و نیمه ای شدند که البته راهی به دروازه یکدیگر پیدا نکردند و سهم بنیادکار در ایجاد موقعیت کمی بیشتر از فولاد بود ولی دو تیم در غیاب چند بازیکن اصلی خود پای به این میدان گذاشته بودند و به همین دلیل در ۴۵ دقیقه نخست بازی زیبایی را شاهد نبودیم که هر دو تیم در گلزنی ناکام بودند تا با سوت «محمد»، قاضی عراقی این میدان، دست خالی به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز هم برتری محسوس از آن فولاد بود و هر دو مربی سعی می کردند بتوانند با تقویت بار هجومی تیم بتوانند از این میدان با دست پر خارج شوند. فرکی حتی لوسیانو را هم که تازه از بند مصدومیت خارج شده را نیز به میدان فرستاد تا به جای شریفات بازی کند که روز کم فروغی را پشت سر گذاشته بود.

در دقیقه ۷۷ فولاد موفق شد توسط ایوب والی به گل برسد. ارسال ضربه کرنر روی دروازه ازبک ها بهترین موقعیت را برای والی فراهم کرد تا با ضربه سری زیبا توپ را به قعر دروازه بنیادکار بفرستد تا نماینده کشورمان مزد برتری خود را بگیرد. در ادامه کاسیمف دست به تغییر زد تا بتواند مانند بازی رفت بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند ولی فولادی ها این بار اجازه ندادند تا حریف ازبک راه به جایی ببرد و با به صدا در آمدن سوت پایان این دیدار در پایان ۴ دقیقه وقت اضافه ۳ امتیاز شیرین را کسب کند.

با این نتیجه فولاد ۸ امتیازی شد تا به طور موقت در صدر جدول قرار بگیرد. الجیش نیز در حال حاضر با ۵ امتیاز در جایگاه دوم است.

در دیگر دیدار این گروه الجیش از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف الفتح خواهد رفت.

همچنین در گروه F تیم فوتبال سنترال کوئیست استرالیا موفق شد با یک گل برابر بیجینگ گوآن چین به پیروزی برسد تا به رده نخست صعود کند. سیپ در دقیقه ۷۳ گل برتری تیم سنترال را به ثمر رساند. ضمن اینکه ژانگ ژیژه بازیکن بیجینگ در دقیقه ۶۸ یک ضربه پنالتی را از دست داد. در دیگر دیدار این گروه تیم های اف‌سی سئول کره‌جنوبی و سانفرس ژاپن از ساعت ۱۵در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۲ بر ۲ دو تیم همراه بود. در جدول ان گروه سنترال کوئیست استرالیا با ۶ امتیاز صدرنشین گروه F شد. اف‌سی سئول کره‌جنوبی با ۵ امتیاز، سانفرس ژاپن با ۵ امتیاز و بیجینگ گوان چین نیز با ۵ امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در گروه H نیز تیم کاوازاکی ژاپن موفق شد ۲ بر یک از سد وسترن سیدنی نماینده استرالیا بگذرد تا خود را ۶ امتیازی کند و در رده سوم جدول همچنان به دنبال راهی برای صعود باشد. در این گروه گویژو ره‌نه چین به مصاف اولسان هیوندای کره‌جنوبی رفت که تا ۳ بر یک این بازی را به سود خود به پایان برد تا شگفتی بزرگی را مقابل تیم صدرنشین جدول رقم بزند. در این گروه اولسان همچنان با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. وسترن با ۶ امتیاز دوم است و کاوزاکی هم با همین تعداد امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. گویژو هم با ۴ امتیاز قعرنشین است.

نتایج و برنامه سایر دیدارهای روز نخست هفته چهارم به این شرح است:

گروه B:

فولاد خوزستان ایران(یک) - بنیادکار ازبکستان(صفر)

الجیش قطر - الفتح عربستان، ساعت ۱۹، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه

گروه C:
* تراکتورسازی تبریز ایران(یک) - العین امارات(صفر) … در حال برگزاری

گروه D:

الاهلی امارات - سپاهان ایران، ساعت ۱۹:۵۰، ورزشگاه راشد شهر دبی

الهلال عربستان - السد قطر، ساعت ۲۰:۲۰، ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض

گروه F:

سنترال کوئست(یک) - بیجینگ گوان(صفر)

اف‌سی سئول کره‌جنوبی(۲) - سانفرس ژاپن(۲)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز