خبرگزاری کار ایران

عبداللهی در گفتگو با ایلنا:

دیدار داماش - پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار می شود / رای رحمتی تغییر نمی کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۱۶

محرومیت تیم داماش از یک مسابقه خانگی قطعی بود و تنها مبلغ ده میلیون تومان جریمه نقدی قابل تجدید نظر بود که آن هم بدون تغییر باقی ماند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد دیدار روز پنجشنبه(۷ فروردین) تیم های داماش گیلان و پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

حسین عبداللهی در گفتگو با ایلنا ضمن اعلام این خبر افزود: تیم داماش به دلیل تخلفات تماشاگران این تیم در دیدار با ملوان بندر انزلی به یک جلسه مسابقه خانگی بدون تماشاگر و مبلغ ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این رای در دیدار پرسپولیس و داماش اعمال خواهد شد.

عبداللهی با بیان این که شاید قابل تجدید نظر خواهی بودن رای باعثایجاد شبهه در رای کمیته انضباطی شده بود اظهار داشت: محرومیت تیم داماش از یک مسابقه خانگی قطعی بود و تنها مبلغ ده میلیون تومان جریمه نقدی قابل تجدید نظر بود؛ که آن هم بدون تغییر باقی ماند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون در مورد این که آیا تماشاگران پرسپولیس می توانند در این مسابقات حضور یابند اظهار داشت: این محرومیت شامل تمامی تماشاگران میهمان و میزبان می شود و با توجه به این که تماشاگران پرسپولیس کارت هواداری ندارند؛ حضور تماشاگران پرسپولیس در این مسابقه امکان پذیر نیست.

عبداللهی در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد پرونده تخلف رحمتی در دیدار با ملوان بندر انزلی گفت: وی سه شنبه آخر سال به همراه میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در کمیته انضباطی حاضر شد و دفاعیات خود را در مورد موارد شائبه های مطرح شده ارائه کردند ولی ۵ عضو کمیته انضباطی سوء نیت و حرکت شبه ناکی که از روی عمد اتفاق افتاده باشد از ایشان ندیدیم و تصور نمی کنم رای قبلی رحمتی که شش میلیون تومان جریمه نقدی بود، تغییر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز