خبرگزاری کار ایران

پتانسیل استقلال همین است

نامجومطلق: شرایط استقلال در آسیا بحرانی است / عملکرد تیم قابل دفاع نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۵۱

با توجه به قدرت استقلال انتظار شکست هم نداشتیم. استقلال هنوز در آسیا شانس دارد، اما تیم باید خیلی زود خودش را پیدا کند و مشکلات روحی و روانی تیم حل شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال در حال حاضر بحرانی است.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به ۲ بازی گذشته در آسیا شرایط استقلال در حال حاضر بحرانی است و استقلال ۲ بازی خود در آسیا را باخته و از نظر فنی هم عملکرد تیم قابل دفاع نیست. استقلال در بازی با الریان می‌توانست برنده نباشد، اما با توجه به قدرت استقلال انتظار شکست هم نداشتیم. استقلال هنوز در آسیا شانس دارد، اما تیم باید خیلی زود خودش را پیدا کند و مشکلات روحی و روانی تیم حل شود.

وی افزود: بیش از بحثفنی، الان بیشتر بحثروحی و روانی مطرح است و برد مقابل الجزیره می‌تواند شروع دوباره ای برای استقلال در آسیا باشد. امیدوارم استقلال در تهران الجزیره را ببرد تا به جدول برگردد. اگر استقلال این بازی را از دست بدهد، هیچ شانسی برای صعود نخواهد داشت و امیدوارم با یک بازی تهاجمی پیروز میدان شود و به جدول برگردد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد سید مهدی رحمتی در بازی‌های اخیر و احتمال بازگشت با اقتدار او به میادین گفت: رحمتی دروازه‌بان بزرگ و با توجه به شرایطی که وجود دارد؛ باید هر چه سریع‌تر خودش را بازیابی کند بحثتیم ملی شرایط بسیار منفی برای رحمتی ایجاد کرد واو دروازه بانی نیست که از این اشتباهات کند. این که رحمتی به تیم ملی دعوت می شود یا نه؛ تمرگز او را از بین برده است تاما به نظر من سید مهدی رحمتی باید با عملکردش در میادین ثابت کند که شایسته بازی در تیم ملی هست.

نامجو مطلق در پایان گفت: در بازی حساس استقلال مقابل الجزیره انتظارم از هوادارانی که به استادیوم می‌روند این است که به نکته مثبت قضیه فکر کنند و همه چیز را تمام شده ندانند استقلال در حال حاضر همین پتانسیل را دارد و با جو منفی نمی توانند شرایط را عوض کنند. بازیکنان در حال حاضر نیاز به حمایت و کمک دارند که این مسئله از سوی تماشاگران تزریق می شود ضمن این که ر فاقت ویکدلی باید در تیم بیشتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز