خبرگزاری کار ایران

از سوی نوروزی؛

وضعیت مصدومان استقلال تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۵۶

باید در روز یکشنبه معاینه مجدد از صادقی انجام بگیرد که با صلاحدید دکتر یوشی در صورت استفاده از ماسک شاید بتوان از وی در بازی روز سه‌شنبه استفاده کرد.

معاون پزشکی استقلال وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، امین نوروزی درخصوص وضعیت امیر حسین صادقی اظهار داشت: با توجه به صدمه ای که در نواحی گونه وبینی این بازیکن در بازی با الریان وارد شد و از طرفی باتوجه به معاینات و رادیوگرافی که از وی گرفته شد و همچنین معاینه‌ای که توسط دکتر یوشی که یکی از مشاورین بنده و متخصص گوش وحلق و بینی انجام شد دریافتیم که یک ترک کوچکی در ناحیه بینی وی وجود دارد که با توجه به توصیه دکتر نیاز به استراحت چند روزه و معاینه مجدد وجود دارد.

معاون پزشکی ورزشی استقلال، درخصوص اینکه صادقی به بازی با الجزیره می‌رسد، اعلام کرد: باید در روز یکشنبه معاینه مجدد از وی انجام بگیرد که با صلاحدید دکتر یوشی در صورت استفاده از ماسک شاید بتوان از وی در بازی روز سه‌شنبه استفاده کرد.

دکتر نوروزی در خصوص وضعیت اکبرپور اظهار داشت: سیاوش اکبرپور از ناحیه ستون فقرات کمری دچار صدمه دیدگی جزیی شد که مراحل درمان ایشان از دیروز انجام گرفت تا به امید خدا با تستی که از وی در روز آینده گرفته خواهد شد شرایط اکبرپور را برای تمرین فردا خواهیم سنجید.

وی در ارتباط با وضعیت تیموریان گغت: آندو فردا بخیه دستش را باز خواد کرد و باتوجه به اینکه هفته گذشته برای حفظ توان هوازی ایشان از دوچرخه استفاده گردید بعد از باز کردن بخیه توسط پزشک جراحش اگرمشکلی نبود احتمالا شرایط برای دویدن او فراهم خواهد شد.

نوروزی در پایان اعلام کرد: خوشبختانه بازیکنان مصدوم قبلی ماهمه کادر پزشکی را سربلند کردند، جا دارد از همه کسانی که در این زمینه به ما کمک کردند تشکر نمایم اما باید در حفظ این بازیکنان از نظر شرایط بدنی کوشا باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز