خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی صورت می گیرد؛

مصاف پرسپولیس با نفت تهران / دوئل دایی و گل محمدی در بازی آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۴۵

تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در آخرین مسابقه خود در لیگ برتر به تساوی بدون گل دست یافتند.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی روز چهارشنبه به مصاف نفت تهران می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بدنبال لغو سفر تیم فوتبال پرسپولیس به ارمنستان و برگزاری دیداری تدارکاتی مقابل باشگاه شیراک این کشور، کادر فنی قرمزپوشان تلاش های خود را برای پیدا کردن یک حریف قدرتمند آغاز کردند تا بازیکنان خود را برای سه دیدار پایانی لیگ برتر آماده کنند.

از همین رو پس از رایزنی‌های انجام شده و موافقت های لازم قرار است تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه هفته آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت تهران برود. رویارویی یحیی گل‌محمدی و دایی قبل از پایان لیگ برتر در نوع خود بسیار جالب است. این دیدار در ورزشگاه دستگردی یا درفشی‌فر برگزار خواهد شد که قرار است اواسط هفته آینده محل برگزاری این بازی مشخص شود.

تیم های پرسپولیس و نفت تهران در آخرین مسابقه خود در لیگ برتر به تساوی بدون گل دست یافتند. تیم فوتبال پرسپولیس در سه مسابقه پایانی خود به ترتیب به مصاف تیم های داماش گیلان، راه آهن و صنعتی خوزستان خواهد رفت. تیم نفت نیز با تیم های استقلال، گسترش فولاد و سپاهان دیدار خواهد کرد. تیم پرسپولیس در پایان هفته بیست و هفتم با ۴۸ امتیاز در رده سوم قرار دارد و تیم نفت تهران با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده چهارم جای دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز