خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های پروین باعثامیدواری شد؛

پنجعلی: مشکل بعضی خودروها حل می‌شود / بازیکنان هم‌قسم شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۳۹

تحرکات روزهای اخیر از جمله حل مشکل بعضی خودروهای تحویل شده به بازیکنان نشان می‌داد که باشگاه بیکار ننشسته و سخت در تکاپوی حل مشکلات مالی تیم است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه خوبی با آقای پروین داشتیم که باعثامیدواری نسبت به روزهای پیش رو شد.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی افزود: پس از صحبت‌هایی که با بازیکنان تیم در اردوی مازندران داشتم تصمیم گرفتم به عنوان سرپرست تیم مطالب را به طور مستقیم به علی پروین مدیرعامل باشگاه منتقل کنم. در همین ارتباط امروز جلسه ای با وی داشتم که در جریان آن مطالب امیدوارکننده‌ای مطرح شد.

وی ادامه داد: در این جلسه ابتدا مسائل مطرح شده از سوی بازیکنان و مشکلات آنها را به مدیریت باشگاه منتقل کردم هر چند که تحرکات روزهای اخیر از جمله حل مشکل بعضی خودروهای تحویل شده به بازیکنان نشان می‌داد که باشگاه بیکار ننشسته و سخت در تکاپوی حل مشکلات مالی تیم است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: علی پروین در این جلسه درباره بعضی فعالیت‌های موفق باشگاه در زمینه‌های اقتصادی مطالبی را مطرح کردند که باعثمی‌شود نسبت به روزهای آینده امیدوار باشیم. وی همچنین اضافه کردند با تامین بعضی منابع مالی منتظر آن هستند که مجوزهای لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر شود که به محض انجام کارهای قانونی و دریافت مجوزها بخشی از مشکلات مالی تیم و اعضای آن مرتفع خواهد شد.

پنجعلی در پایان افزود: طبق صحبت‌هایی که در این جلسه مطرح شد همه امیدواریم این اتفاقات اوایل هفته آینده و قبل از شروع سال جدید روی دهد تا هرچند بازیکنان هم قسم شده‌اند بدون توجه به مسائل مالی برای قهرمانی بجنگند اما با حل این مشکلات روحیه بهتری پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز