خبرگزاری کار ایران

در محل وزارت کشور؛

نخستین نشست کمیته واگذاری استقلال و پرسپولیس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۱۳

در این جلسه مسئولان وزارت ورزش بر اجرای مصوبه مجلس و واگذاری این دو باشگاه به بهترین شکل تاکید کردند و یافتن راهکار اجرایی مناسب و تسریع در روند واگذاری را خواستار شدند.

نخستین نشست اعضای کمیته واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس در محل وزارت کشور برگزار شد و اعضا از زوایای مختلف بحثواگذاری این دو باشگاه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نشست با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، رحمانی‌فضلی وزیر کشور، ربیعی وزیر کار، سلطانی‌فر رئیس سازمان میراثفرهنگی و گردشگری، پورحسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی و امیر رضا خادم مسئول تام الاختیار وزارت ورزش در خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در محل وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه مسئولان وزارت ورزش بر اجرای مصوبه مجلس و واگذاری این دو باشگاه به بهترین شکل تاکید کردند و با توجه به در پیش بودن فصل جدید رقابت های لیگ برتر یافتن راهکار اجرایی مناسب و تسریع در روند واگذاری را خواستار شدند.

اعضای کمیته واگذاری همچنین مشکلات پیش رو و موانع قانونی را در این نشست مورد بحثو تبادل نظر قرار دادند و با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا پایان سال احتمالا برگزاری هرگونه مزایده به سال آینده موکول خواهد شد.
قرار است دومین جلسه کمیته واگذاری طی هفته آینده برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز