خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان با اندیشه انتقام مقابل الهلال / دوئل تراکتور برای صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۵۷

اظهارات توهین‌آمیز رئیس باشگاه الهلال که ایران را کشوری پردردسر و رنج‌آور دانسته جنگ روانی است که بازیکنان سپاهان باید پاسخ قاطع این اظهارات گستاخانه را با تحمیل شکستی جانادانه بدهند.

هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه با انجام ۸ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدارها سپاهان ایران میزبان الهلال عربستان است و تراکتورسازی در قطر برای صدرنشینی در گروه خود تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپاهان پس از شکست در گام نخست مقابل السد قطر، برای جبران این نتیجه و بازگشت به جدول مسابقات چاره‌ای جز پیروزی برابر الهلال عربستان ندارد. الهلال هم در هفته نخست ۲ امتیاز خانگی را از دست داد و در این بازی خارج از خانه شانس کمی برای پیروزی دارد.

از سوی دیگر اظهارات توهین‌آمیز رئیس باشگاه الهلال عربستان که ایران را کشوری پردردسر و رنج آور دانسته جنگ روانی است که همواره در آستانه بازی با تیم‌های ایرانی به راه انداخته‌اند و بازیکنان سپاهان باید پاسخ قاطع این اظهارات گستاخانه را با تحمیل شکستی جانادانه در زمین مسابقه بدهند.

در آخرین نبردهای دو تیم که سال ۲۰۱۱ انجام شد، ابتدا سپاهان در ریاض با نتیجه ۲ بر یک الهلال را شکست داد که ابراهیم توره و فابیو جانواریو گلزنان زردپوشان اصفهانی در آن بازی بودند، اما در بازی برگشت دو تیم درحالی به تساوی یک بر یک رضایت دادند که محرم نویدکیا در دقیقه ۵۴ گل خورده سپاهانی‌ها را جبران کرد. حال باید دید نبرد دو مدعی اصلی صعود از گروه D اینبار با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود، دیداری که به نظر نمی‌رسد هیچ‌یک از دو تیم بدنبال تساوی در آن باشند.

تراکتورسازی تبریز در دومین دیدارخود میهمان تیم قدرتمند لخویای قطر است. تراکتورسازی پس از برد ارزشمند هفته نخست خود مقابل الاتحاد عربستان یکی از پرافتخارترین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، در بازی دوم خود در این رقابت‌ها میهمان لخویای قطر است؛ تیمی که لیگ قهرمانان آسیا را با شکست برابر الاهلی امارات آغاز کرد.

شاگردان " تونی اولیویرای " پرتغالی که شروع مقتدرانه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا داشتند در حالی به مصاف لخویای قطر می‌روند که در ۱۰ هفته گذشته لیگ برتر ایران بردی را تجربه نکرده‌اند، ولی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته و می‌خواهند این موفقیت را ادامه دهند. پیروزی در قطر نتیجه‌ای ارزشمند است اما تساوی هم می‌تواند برای تراکتوری‌ها یک امتیاز خوب را به ارمغان آورد و حتی آنها را صدرنشین کند. غیبت علی کریمی و به احتمال زیاد کریم انصاری‌فرد، بزرگترین مشکل تراکتورسازی در این مسابقه بیرون از خانه است که باید دید ویرا چه تدابیری برای جایگزینی این دو بازیکن کلیدی اش خواهد داشت.

برنامه روز دوم از هفته نخست مرحله گروهی دوازدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه - ۲۰ / ۱۲/۹۲
گروه C
لخویا قطر - تراکتورسازی ایران، ساعت ۱۹، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه
الاتحاد عربستان - العین امارات، ساعت ۲۰:۵۰، ورزشگاه بن زاید شهر العین

گروه D
سپاهان ایران - الهلال عربستان، ساعت ۱۹، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
الاهلی امارات - السد قطر، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه راشد شهر دبی

گروه G
ملبورن ویکتوری استرالیا - جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی، ساعت ۱۲، ورزشگاه دوکلندز ملبورن
یوکوهاما اف‌مارینوس - گوانگژو اورگرانده چین، ساعت ۱۴، ورزشگاه ملی شهر یوکوهاما

گروه H
اولسان هیوندای کره‌جنوبی - کاوازاکی فرونتال ژاپن، ساعت ۱۴، ورزشگاه مونسو شهر اولسان
گویژو ره ‌نه چین - وسترن سیدنی استرالیا، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه المپیک شهر گوی‌یانگ

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز