خبرگزاری کار ایران

امیدوارم وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود؛

جمشیدی: لیونل مسی را در جام جهانی مهار می‌کنم

کد خبر : ۱۵۲۴۴۸

نوروز همیشه با تعطیلات و مسافرت همراه است به غیر از سال هایی که در اردو بودیم. بهترین خاطره من همیشه نشستن سر سفره هفت‌سین کنار پدر و مادرم است.

پژمان جمشیدی هر چند سال‌هاست از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفته، اما به یاد روزهای خوب گذشته‌اش در پرسپولیس و تیم ملی، مدعی است در جام جهانی برزیل می‌تواند لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین را مهار کند.

گفتگوی نوروزی خبرنگار ایلنا با پژمان جمشیدی را در زیر می‌خوانید:

عید نوروز که می‌آید چه حال و هوایی داری؟

طبیعی است که حال آدم خوب است چون در ایام نوروز مردم را خوشحال می‌بینی که به استقبال بهار و سال نو می‌روند. درست است که وضعیت اقتصادی مردم در این چند ساله خوب نبوده، اما باز جای شکرش باقی است که می‌توانیم نوروز را جشن بگیریم.

از تغییر طبیعت و فصل بهار چقدر انرژی می‌گیری؟

خیلی انرژی می‌گیرم، یکی از فصل‌هایی که خیلی دوست دارم، بهار است به خصوص ماه اردیبهشت که شکوفه‌ها باز و همه چیز زنده می شود و حال آدم را خوب می‌کند.

یک خاطره جالب از نوروز تعریف می‌کنی؟

نوروز همیشه با تعطیلات و مسافرت همراه است به غیر از سال هایی که در اردو بودیم. بهترین خاطره من همیشه نشستن سر سفره هفت‌سین کنار پدر و مادرم است. این هم لطف خدا است که می‌توانیم در چنین لحظه خاصی کنار خانواده باشیم.

خاطره بد هم از نوروز داری؟

نوروز سال ۸۷ بود که پسر عمویم را از دست دادم. همان روزهای اول عید بود که این اتفاق افتاد و تعطیلات نوروز ما تحت تاثیر آن قرار گرفت و حس خوبی نبود.

الان هم عیدی می‌گیری؟

نه، الان بیشتر عیدی می‌دهم. فقط به عنوان تبرک از پدرم یک اسکناس می‌گیرم اما بیشتر دوست دارم عیدی بدهم و هر چه در توانم باشد، عیدی می دهم و در این مورد دست و دلباز هستم.

در سال جدید چه آرزویی داری؟

آرزویم سلامتی خودم، خانواده‌ام، دوستانم و همه مردم ایران است. دوست دارم وضعیت اقتصادی مردم ایران در سال جدید بهتر شود تا همه در آرامش زندگی کنند.

در سال جدید چه برنامه‌ای داری؟

برنامه خاصی ندارم، اما هر کاری که قرار است بکنم، امیدوارم موفق باشم.

یک دروغ ۱۳ می‌گویی؟

تقابل پژمان جمشیدی و لیونل مسی در دیدار ایران و آرژانتین در جام جهانی را شاهد خواهیم بود و مطمئناً مسی را مهار می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز