خبرگزاری کار ایران

استقلال همیشه مدعی بوده است؛

اولادی: می‌خواهیم شکست به الشباب را جبران کنیم / باتجربه‌تر از الریان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۴۳

فکر می‌کنم بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم اما همه چیز هم به خود بازیکنان و کادر فنی بستگی دارد و فکر می‌کنم اگر از تجربه‌مان استفاده کنیم با امتیاز قطر را ترک کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: ‌وضعیت ما برای بازی فردا بد نیست و تمرینات خوبی هم انجام دادیم تا دست پر از زمین بیرون بیاییم و بتوانیم باخت به الشباب را فراموش کرده و ۳ امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، مهرداد اولادی درباره دیدار فردای استقلال مقابل الریان قطر گفت: بازی در خانه حریف قطعا سخت‌تر از بازی‌های دیگر است و آنها از شرایط میزبانی‌شان استفاده می‌کنند اما ما هم در چند وقت اخیر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و فکر می‌کنم بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم اما همه چیز هم به خود بازیکنان و کادر فنی بستگی دارد و فکر می‌کنم اگر از تجربه‌مان استفاده کنیم با امتیاز قطر را ترک کنیم.

وی در خصوص شناخت استقلال از الریان قطر افزود: شناخت ما در حد دیدن فیلم بازی‌های این تیم است و می‌دانیم که الریان در آسیا سابقه خوبی دارد و مربیان هم این تیم را صددر صد آنالیز کرده‌اند و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم که همراه نتیجه باشد.

اولادی در پاسخ به این سؤال که شرایط استقلال به گونه‌ای هست که بازیکنان این تیم بتوانند قول پیروزی بدهند، اظهار داشت: چرا که نه؟! استقلال همیشه مدعی بوده و ما در آسیا و لیگ برتر خودمان مدعی امتیازگیری و قهرمانی هستیم. به قطر می‌رویم تا ۳ امتیاز را بگیریم.

وی درباره اینکه چون استقلال بازی اول را به الشباب باخته و در صورت نتیجه نگرفتن احتمالی در بازی فردا کار این تیم سخت می‌شود، گفت: حرف شما درست است چرا که ما باید با امتیاز از قطر برگردیم چون اگر در قطر هم امتیاز نگیریم کار برای ما خیلی سخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز