خبرگزاری کار ایران

چند خبر از اردوی استقلال در قطر

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۷۹

تیم فوتبال استقلال تهران پس از حضور در قطر امروز آخرین تمرین خود را برای بازی با الریان ساعت۱۹ در ورزشگاه اصلی دوحه برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران پس از حضور در قطر امروز آخرین تمرین خود را برای بازی با الریان ساعت۱۹ در ورزشگاه اصلی دوحه برگزار خواهد کرد

به‌گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران پس از حضور در قطر امروز آخرین تمرین خود را برای بازی با الریان ساعت۱۹ در ورزشگاه اصلی دوحه برگزار خواهد کرد.

* استقلالی‌ها دیروز ساعت ۲۰:۲۰ وارد دوحه شده و در هتل میلینیوم قطر اقامت کردند. آنها در طبقه هجدهم این هتل مستقر شده‌اند.

* امیر قلعه‌نویی بعد از نشست خبری امروز از امکانات باشگاه الریان دیدن کرد.

* ناظر بازی در اردوی استقلال حضور پیدا کرد و از آنها درخصوص شرایط میزبانی باشگاه الریان سوال پرسید.

* استقلالی‌ها یک روز بعد از بازی به تهران برمی‌گردند. کاروان ۳۸ نفره استقلال چهارشنبه ساعت ۱۷ با پرواز چارتر دوحه را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

* بازی دیگر همگروه‌های استقلال یعنی الشباب‌عربستان – الجزیره‌ امارات فردا ساعت ۲۰:۵۵ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

* استقلال با ۲۰ بازیکن به قطر سفر کرده که در نهایت قبل از بازی دو بازیکن از فهرست استقلال خط می‌خورند تا لیست ۱۸ نفره این تیم برای بازی با الریان مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز