خبرگزاری کار ایران

زمان را برای اردوهای آماده‌سازی از دست دادیم؛

نکونام: هیچ امتیازی در جام جهانی نمی‌گیریم / دوست نداشتم از استقلال جدا شوم

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۶۸

ظرف مدت ۱۰۰ روز نمی‌شود یک تیم را آن هم برای جام جهانی آماده کرد و به نظر من اگر با همین شرایط به جام جهانی برویم فکر نمی‌کنم بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه باید به مردم واقعیت را گفت، تصریح کرد: ما زمان را برای اردوهای آماده‌سازی از دست دادیم و با این شرایط هیچ امتیازی در جام جهانی نمی‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد نکونام با بیان این مطلب افزود: نمی‌خواهم بگویم ناامید هستم ولی نباید واقعیت‌ها نگفت. تیم ملی چند مرحله اردوی آمادگی را به خاطر مشکلات مالی فدراسیون از دست داد و ظرف مدت ۱۰۰ روز نمی‌شود یک تیم را آن هم برای جام جهانی آماده کرد و به نظر من اگر با همین شرایط به جام جهانی برویم فکر نمی‌کنم بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

وی در مورد وضعیتش در تیم الکویت گفت: در حال حاضر در صدر لیگ کویت هستیم اما لیگ قهرمانان آسیا را با شکست برابر الغرافه قطر از دست دادیم با این حال همچنان در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا و لیگ کویت مدعی هستیم.

کاپیتان تیم ملی در مورد جدایی‌اش از تیم استقلال یادآور شد: دوست نداشتم از استقلال جدا شوم اما یکسری مسائلی اتفاق افتاد که ترجیح می‌دهم فعلا درباره آن صحبت نکنم، اما قطعا در آینده مسائلی که باعثجدایی‌ام از استقلال شد را بازگو خواهم کرد.

نکونام در مورد حضورش در اردوی آفریقای‌جنوبی تصریح کرد: من و بازیکنان شاغل در لیگ قطر به اردوی آفریقای جنوبی نمی‌رسیم. اگر فدراسیون فوتبال با فدراسیون‌های کویت و قطر توافق نکند ما ۲ هفته بعد از اردوی آفریقای‌جنوبی به تیم ملی ملحق می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز