خبرگزاری کار ایران

باید شرایط رقابت سالم و برابر فراهم شود؛

درودگر: اتحادیه از نامزدی من حمایت می کند / نباید برخی کاندیداها سیاه لشگر باشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۴۰

باید شرایط برابری برای همه نامزدها فراهم شود و اینگونه نباشد که فدراسیون فوتبال از یک نامزد خاص حمایت کند و بقیه فقط سیاه لشگر باشند.

عضو اتحادیه فوتبال کشور تاکید کرد: این اتحادیه از کاندیداتوری ام در انتخابات هیئت فوتبال تهران حمایت می کند ولی باید شرایط حضورم فراهم شود.

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: نامزدهای شرکت در انتخابات هیئت فوتبال تهران تا روز چهارشنبه فرصت دارند تا برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند و در صورتی که شرایط فراهم شود و فدراسیون فوتبال موافق حضورم در انتخابات باشد برای حضور در انتخابات ثبت نام خواهم کرد.

وی در مورد اینکه باید چه شرایطی فراهم شود تا وی وارد عرصه انتخابات شود، اظهار داشت: به هر حال باید شرایط برابری برای همه نامزدها فراهم شود و اینگونه نباشد که فدراسیون فوتبال از یک نامزد خاص حمایت کند و بقیه فقط سیاه لشگر باشند.

درودگر تصریح کرد: تماس های زیادی از دوستان برای ورود به انتخابات داشتم و خیلی از اعضای مجمع از من حمایت کردند که از همه شان تشکر می کنم و در صورتی که شرایط مساعد باشد قطعا در انتخابات شرکت خواهم کرد.

عضو اتحادیه فوتبال کشور تصریح کرد: با تجربه خوبی که در عرصه مدیریت فوتبال داشتم برنامه خوبی برای ایجاد تحول در هیات فوتبال تهران دارم و امیدوارم با پتانسیل بالایی که فوتبال پایتخت دارد بتوانم در این زمینه تاثیرگذار باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز