خبرگزاری کار ایران

جریمه ۶ میلیون ربطی به عکس‌ها ندارد؛

حسن زاده: پرونده رحمتی در مورد عکس‌ها مفتوح است / تصاویر منتشر شده نیاز به بررسی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۷۹

متاسفانه بعضی‌ها دوست دارند آب را گل‌آلود کنند و حرف‌هایی می‌زنند که در حوزه تخصصی آنها نیست / در حال بررسی همه جانبه این اتفاق هستیم تا عادلانه ترین رای را صادر کنیم.

رئیس کمیته انضباطی با انتقاد از هجمه رسانه‌ها و برخی تیم‌ها نسبت به تشدید رأی سید مهدی رحمتی تاکید کرد: پرونده رحمتی در مورد عکس‌های منتشر شده مفتوح است و در حال بررسی صحت و سقم این تصاویر هستیم.

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: کمیته انضباطی چهارشنبه در مورد رحمتی رأیی را صادر کرد و او را به ۶ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد در حالی‌که این جریمه هیچ ارتباطی به عکس‌های منتشر شده ندارد و پرونده عکس‌ها در حال تحقیق و بررسی است.

وی افزود: متاسفانه بعضی‌ها دوست دارند آب را گل‌آلود کنند و حرف‌هایی می‌زنند که در حوزه تخصصی آنها نیست. بنده روز جمعه در برنامه ورزش و مردم به اندازه کافی در مورد این پرونده توضیح دادم ولی متاسفانه کسی توجه نکرد.

رئیس کمیته انضباطی با بیان اینکه در صورت محرز شدن تخلف رحمتی او با جرائم سنگینی روبرو خواهد شد، اظهار داشت: شائبه‌هایی در مورد عکس‌های منتشر شده وجود دارد و به طور مثال در بعضی از عکس‌ها رحمتی دستکش دارد و در بعضی دیگر نه. یا زاویه نگاه او در عکس‌ها فرق می‌کند. حتی فشنگچی مصاحبه کرده و گفته حرکت دست رحمتی خطاب به من بوده است.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه علی‌رغم شعار تماشاگران ملوان، رحمتی می‌بایست خویشتنداری می‌کرد، تصریح کرد: شعارهای تماشاگران انزلی به حدی نبود که رحمتی واکنش شدیدی نشان دهد با این همه دوربین‌های عکاسی لحظاتی را شکار کرده‌اند که در حال بررسی صحت این اتفاق هستیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی رأی تخلف رحمتی در دیدار با ملوان اعلام می‌شود، گفت: در حال بررسی همه جانبه این اتفاق هستیم تا عادلانه‌ترین رأی را صادر کنیم و تصور می‌کنم تا هفته آینده رأی کمیته انضباطی در مورد این پرونده صادر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز