خبرگزاری کار ایران

برای جذب بازیکنان فصل آینده شرط داریم؛

نجف نژاد: قلعه‌نویی می‌ماند / استقلال شانس اول قهرمانی لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۲۴

درصدد هستیم با کمک اعضای هیات مدیره چارچوب‌هایی را برای فصل آینده مشخص کنیم و از نظر جذب بازیکن در این چارچوب عمل کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با ابراز رضایت از عملکرد قلعه نویی گفت: قلعه نویی فصل آینده هم در استقلال می ماند ولی باید به فکر جوانگرایی باشد.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: قلعه‌نویی یکی از مربیان خوب آسیاست و شناسنامه باشگاه استقلال هستند که همواره دغدغه تیم استقلال را داشتند و برای موفقیت این تیم زحمات زیادی را متحمل شدند و جایگاه فعلی استقلال در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا حاصل تجربیات و بار فنی این مربی کاربلد است.

نجف نژاد با اشاره به نتایج اخیر استقلال در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: مقابل الشباب با بدشانسی این مسابقه را واگذار کردیم ولی اعتقاد دارم این نتیجه قابل جبران است و با تجربه بالای بازیکنان و هوشمندی کادر فنی در بازی‌های آینده می توانیم این شکست را جبران کنیم.

وی افزود: سال گذشته هم استقلال در زمین الهلال این تیم را شکست داد و نشان داد در بازیهای سخت بیرون از خانه عملکرد بهتری دارد و امسال هم می توانیم شکست مقابل الشباب را در زمین این تیم جبران کنیم.

نماینده مردم بابلسر در خصوص نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: در لیگ استقلال شانس اول قهرمانی است و با پیروزی در بازی های رودرو می‌تواند قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کند. به اعتقاد من تجربه بازیکنان استقلال در سه بازی اخیر نسبت به رقبای خود بیشتر است و همین عامل شانس تیم را برای قهرمانی افزایش داده است.

نجف‌نژاد در مورد برنامه مدیریت باشگاه برای فصل آینده اظهار داشت: درصدد هستیم با کمک اعضای هیات مدیره چارچوب هایی را برای فصل آینده مشخص کنیم و از نظر جذب بازیکن در این چارچوب عمل کنیم.

وی افزود: برای فصل آینده جوانگرایی در دستور باشگاه قرار دارد ضمن اینکه از تجربه بازیکنانی که در فصل جاری عملکرد قابل قبولی داشتند، استفاده خواهیم کرد. آنچه مشخص است برای فصل جدید شرایطی را تعیین خواهیم کرد و براساس آن شرایط نسبت به جذب بازیکن و لیست مازاد اقدام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز