خبرگزاری کار ایران

منتظر دعوت کی‌روش بودم؛

بایرامی: عدم دعوت به تیم ملی انگیزه‌ام را بیشتر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۳۳

خودم انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم و منتظر هم بودم چون از من پاسپورت هم گرفته بودند، اما نمی‌دانم چرا دعوت نشدم.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: منتظر بودم به تیم ملی دعوت شوم اما نمی‌دانم چرا در لیست کی‌روش نیستم.

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خودم انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم و منتظر هم بودم چون از من پاسپورت هم گرفته بودند، اما نمی‌دانم چرا دعوت نشدم. ان‌شاءالله تلاشم را بیشتر می‌کنم تا در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت شوم. به نظر کی‌روش احترام می گذارم و بیشتر تلاش خواهم کرد تا به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

وی افزود: حقم بود یک بار به اردوی تیم ملی دعوت شوم چون در حال حاضر با ۱۱ گل و ۶ پاس گل موثرترین بازیکن لیگ هستم اما عدم دعوت به اردوی تیم ملی به من انگیزه داد تا در این ۳ بازی باقی مانده از لیگ بیشتر تلاش کنم تا در اردوی بعدی باشم. دوست داشتم در این اردو باشم و خودم را نشان دهم. الان فقط یک راه برایم وجود دارد و فقط می توانم با آقای گلی در لیگ به جام جهانی بروم که خیلی سخت است. الان تمرکزم برای آقای گلی است و فعلا تیم ملی را فراموش کردم تا دراین ۳ بازی بهترین عملکرد را داشته باشم.

بایرامی در پایان گفت: از گسترش فولاد تبریز هیچ بازیکنی به اردوی تیم ملی دعوت نشده است. البته از خیلی تیم ها بازیکن به اردو دعوت نشده اما از تیم پانزدهم جدول بازیکن دعوت شده و بعضی ها هم که امسال کم بازی کرده اند به اردو دعوت شده اند. به هر حال نظر آقای کی روش است و باید احترام گذاشت. خودم به این اردو خیلی امیدوار بودم که دعوت شوم اما با این اتفاقات با انگیزه تر شدم و در این ۳ بازی خودم را نشان می دهم تا به تیم ملی بروم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز