خبرگزاری کار ایران

نباید در تیم ملی فقط به اسم‌ها توجه کرد؛

تارتار: تعجب می‌کنم چرا از تیم ما بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۸۹

باید به لیست کی‌روش احترام گذاشت چون مربیگری سلیقه ای است و هر کسی هم سلیقه خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: خودم هم تعجب کردم چرا بازیکنی از تیم ما به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وقتی لیست کی‌روش را دیدم، خودم هم تعجب کردم چرا بازیکنی از تیم ما به اردوی تیم ملی دعوت نشده، با توجه به اینکه در ۷-۸ بازی اخیر تیم ما خوب کار کرده و بازیکنان ما تاثیرگذار بوده‌اند، تعجب کردم چرا بازیکنی از گسترش فولاد تبریز در لیست تیم ملی نیست اما باید به لیست کی‌روش احترام گذاشت چون مربیگری سلیقه ای است و هر کسی هم سلیقه خاص خودش را دارد.

وی افزود: جای سوال دارد که چرا مهرداد بایرامی به تیم ملی دعوت نمی‌شود. نمی‌خواستم اسم بازیکنی را بیاروم اما وقتی یک بازیکن جوان به عنوان موثرترین بازیکن لیگ مطرح شده، اما در بین ۳۴ بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شوند، حضور ندارد، در حق آن بازیکن ظلم می‌شود و جا داشت این بازیکن مورد آزمایش قرار بگیرد. با این شرایط انگیزه بازیکنان ما از بین می‌رود.

تارتار درپایان گفت: تیم ما در کورس قهرمانی است و نه در خطر سقوط است و بازیکن خوب ما هم به تیم ملی دعوت نمی‌شود. کار ما مربیان خیلی سخت است و باید خیلی تلاش کنیم دوباره بازیکنان را از نظر روحی و روانی احیا کنیم. نباید در تیم ملی فقط به اسم‌ها توجه کرد. الان بیشتر بازیکنان حاضر در تیم ملی از ۳-۴ تیم پرطرفدار هستند اما این کار صحیح نیست و باید همه را به یک چشم نگاه کرد. بالاخره گسترش فولاد همان تیمی است که پرسپولیس را شکست داد پس می‌توانست یکی دو نماینده در تیم ملی داشته باشد. ملوان استقلال را برد و می‌توانست در تیم ملی نماینده داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز