خبرگزاری کار ایران

الشباب با هوش بازی کرد؛

چینی: استقلال نیاز به بازسازی روحی - روانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۹۲

الشباب فقط روی بازی شماره‌های ۷،۶و۱۱ خود می‌چرخد که استقلال اگر آنها را مهار کند حتما ۳ امتیاز بازی برگشت را متعلق به خود می‌کند.

پیشکسوت استقلال گفت: الشباب مقابل استقلال با هوش بازی کرد و نظم تیمی‌اش را هم در طول ۹۰ دقیقه بازی حفظ کرد.

به گزارش ایلنا، علی چینی درخصوص بازی استقلال برابر الشباب گفت: استقلال هم در نیمه اول نظم تیمی را داشت اما در نیمه دوم این نظم را از دست داد تا در نهایت بازی را به حریف خود واگذار کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه اظهار داشت: در دقیقه ۹ بازی بود که توپ خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد شد اما مهدی رحمتی در این صحنه خیلی خوب توپ را جمع کرد. همان موقعیت زنگ خطری برای ما بود که با هوش تر بازی کنیم اما متاسفانه استقلال در ادامه بازی به جای نظم تیمی بیشتر از هم پاشیده بازی کرد تا قدرت هجومی بالایی هم در زمین نداشته باشد. به نظرم استقلال در بازی با الشباب خوب نبود و امیدوارم روز بد استقلال مقابل الشباب به پایان رسیده باشد.

چینی در ارتباط با اینکه استقلال می‌تواند در آسیا خوب کار کند، اظهار داشت: استقلال می‌تواند شرایط خود را بهبود ببخشد. دو ستاره‌ای که روی پیراهن این تیم قرار دارد با تلاش‌ها و افتخارات استقلال و مردانش رقم خورده و باز هم می‌توان در آسیا افتخار آفرید فقط استقلال در حال حاضر نیاز به بازسازی روحی، روانی دارد تا به شرایط بهتر برسد.

وی در پایان اظهار داشت: این قول را می‌دهم که استقلال در زمین الشباب این تیم را شکست دهد. الشباب فقط روی بازی شماره‌های ۷،۶و۱۱ خود می‌چرخد که استقلال اگر آنها را مهار کند حتما ۳ امتیاز بازی برگشت را متعلق به خود می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز