خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال حریف الشباب نشد / اولین شکست آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۳۶

تیم فوتبال استقلال اولین شکست خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الشباب آن هم در ورزشگاه آزادی تجربه کرد.

تیم فوتبال استقلال اولین شکست خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الشباب آن هم در ورزشگاه آزادی تجربه کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال ایران در گروه نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران میزبان الشباب عربستان بود و با وجود حملات گسترده، دست خالی زمین را ترک کرد.

امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان، تیم خود را با ترکیب سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، مجید غلام نژاد، جی لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، ایمان مبعلی، محمد قاضی، سیاوش اکبرپور و آرش برهانی به میدان فرستاد و در نیمه دوم تغییراتی را برای رسیدن به نتیجه در تیم خود ایجاد کرد.

الشباب عربستان نیز با ترکیب ولید عبداله، عبداله احمد، البیشی، عمرالغمدی، رافائل داسیلوا، فرناندو منه گازو، احمد ابراهیم، عبدالمالک الخبیری، حسن فلاته، عماد خلیل و المرشاوی بازی کرد.

الشبابی ها دراین دیدار دفاع متمرکزی داشتند اما در ضد حملات خطرناک نشان داده و در دقیقه دهم فرصت خوبی برای گلرنی کسب کردندکه واکنش سید مهدی رحمتی اجازه باز شدن دروازه استقلال را نداد.

در دقیقه هجدهم این دیدار حنیف عمران زاده از چند قدمی و به طرز عجیبی توپ را به دروازه بان حریف تقدیم کرد تا تماشاگران استقلال متعجب بمانند.

در ادامه استقلال که خسرو حیدری و هاشم بیک زاده بازیکنان کلیدی خود را در ترکیب نداشت نتوانست حملات خواد را تداوم ببخشد تاالشباب نیز از لاک دفاعی خارج شود.

در دقیقه ۳۶ این دیدار ارسال ایمان مبعلی با ضربه سر حنیف عمران زاده همراه و درون دروازه میهمان جای گرفت که کمک داور اول این گل را آفساید اعلام کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل همراه شود.

دردقیقه ۵۶ ارسال سیاوش اکبرپور ازجناح راست با ضربه سرآرش برهانی همراه شد اما با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه پس از آن اشتباهات مدافعان استقلال سبب شدتا عماد خلیل کاپیتان الشباب درآستانه دروازه و باضربه ای آرام گل نخست این دیدار را به ارمغان آورد.

در دقیقه شصت این دیدار ایمان مبعلی بازیکن کمکی استقلال تهران که از استقلال صنعتی خوزستان آمده است جای خود را به خسرو حیدری داد تا این بازیکن بتواند با ارسال های خود از جناح راست، گره گشای آبی پوشان باشد.

در دقیقه هفتاد و یکم مجید غلام نژاد که نمایش بسیار ضعیفی داشت جای خود را به محمدمهدی نظری داد تا استقلال با ۳ مهاجم دقایق پایانی را برای جبران گل خورده، تلاش کند.

در دقیقه ۷۳ ارسال ساموئل سبب شد تا آرش برهانی در فرصت مناسبی قرار بگیرد اما تعلل این مهاجم مانع از گلزنی آبی پوشان شد.

بازیکنان استقلال که راهی به دروازه الشباب پیدا نمی کردند روی به ضربات از راه دور آوردند تا شاید نتیجه را تغییر دهند.

امیر قلعه نویی در دقیقه ۷۷، کاروالیو هافبک برزیلی خود را جانشین آرش برهانی کرد تا شاید این این بازیکن خلاق نتیجه را تغییر دهد.

لحظاتی پس از آن محمدقاضی در فرصتی مناسب برای گلزنی قرار گرفت که با خطای مسلم مدافعان الشباب مواجه شد اما داور این دیدار به راحتی از اعلام پنالتی گذشت. امیرقلعه نویی سرمربی استقلال پس از این صحنه اعتراض زیادی به داور چین تایپه ای داشت.

دردقیقه ۸۴، محمدمهدی نظری با حرکتی انفرادی، ضربه ای زمینی را به سوی دروازه الشباب فرستاد که با اختلاف بسیار اندکی به بیرون رفت.

درنهایت هجوم های استقلال برای جبران گل خورده نتیجه ای دربرنداشت تا نماینده کشورمان متحمل شکست خانگی یک بر صفر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز