خبرگزاری کار ایران

نیازی نیست منتظر نتایج رقبا باشیم؛

پورحیدری: استقلال شانس قهرمانی را تعیین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۵

الشباب می‌تواند حریف جدی در آسیا برای استقلال باشد و قطعا حضور پرشور هواداران در این بازی می‌تواند به شکست این تیم و موفقیت استقلال در آسیا هم کمک کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال و عضو هیات مدیره این باشگاه تاکید کرد که همه چیز برای تعیین قهرمانی دست خود استقلال است و نیازی نیست منتظر نتایج رقبایش باشد.

به گزارش ایلنا، منصور پورحیدری با تاکید بر این‌که استقلالی‌ها باید شکست در انزلی را فراموش کنند، ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند مقابل الشباب به پیروزی برسد.

*بازی با ملوان را چطور دیدید؟
باید قبول کرد استقلال در این دیدار ضعیف عمل کرد و بعد از اردویی که سپری کرده بود نتوانست خواسته‌های کادر فنی و هواداران را برآورده کند. بچه‌ها در این بازی پر اشتباه و عصبی ظاهر شدند و در نیمه اول بی‌جهت و به دلیل عصبانیتی که داشتند خیلی راحت کارت زرد دریافت کردند و همین اتفاق هم در کار فنی‌شان تاثیر گذاشته بود. استقلال در این دیدار خیلی راحت گل می‌خورد که در نتیجه همین عصبانی بازی کردن بازیکنان و اشتباهات خیلی ساده آنها بود. در کل روز خیلی بدی داشتیم هر چند شرایط آب و هوایی هم در عملکرد تیم بی‌تاثیر نبود.

*جو بدی که هواران ملوان در ورزشگاه ایجاد کرده بودند در عصبانی بودن بازیکنان تاثیر نگذاشته بود؟
درست است جو خوبی در ورزشگاه حاکم نبود اما بچه‌های ما با تجربه بودند و به هر حال نباید تحت تاثیر این جو قرار گرفته باشند. باید قلعه‌نویی و دستیارانش دلایل این شکست را مورد بررسی قرار دهند تا استقلال بتواند با شرایطی بهتر به مصاف الشباب برود.

*این باخت چقدر شانس قهرمانی استقلال را پایین آورد؟
طبیعی است اگر استقلال ۳ امتیاز این بازی را می‌گرفت با اختلاف ۲ امتیاز بیشتر از رقبایش شانس قهرمانی‌اش هم بیشتر می‌شد اما باز آنچه مسلم است اینکه استقلال بازی رو در رو با رقبای اصلی‌اش دارد و می‌تواند با برد مقابل آنها به قهرمانی برسد. الان همه چیز برای تعیین قهرمانی دست خود استقلال است و نیازی نیست منتظر نتایج رقبایش باشد. استقلال در این چند بازی که برنده باشد قهرمان است و خودش شانس قهرمانی‌اش را تعیین می‌کند.

*با توجه به شکست استقلال مقابل ملوان، فکر می کنید استقلال بتواند برابر الشباب به برد برسد؟
کادر فنی و بازیکنان استقلال همه با تجربه هستند و استقلال هم دیگر تا ۷ فروردین در لیگ بازی ندارد. با این شرایط تیم باید خود را برای بازی با الشباب آماده کند و به امید خدا با برد در این بازی هم می‌تواند مسیر خود در آسیا را هموارتر کند و هم اینکه با قدرت بیشتری به لیگ بازگردد.

*استقلال برای برد در این دیدار باید چه کار کند؟
به هر حال کادر فنی با بچه‌های تیم صحبت کردند و به آنها گفتند بازی با ملوان را باید به فراموشی بسپارند. الان مسئله مهم فراموشی آن شکست است و بچه‌ها باید باخت مقابل ملوان را فراموش کنند تا با انگیزه‌ای بالاتر به مصاف الشباب بروند.

*برای حضور بیشتر هواداران در بازی سه‌شنبه استقلال مبلغ بلیت‌ها را پایین آورده تا هواداران حضوری پرشور در ورزشگاه داشته باشند. شما چه صحبتی با هواداران دارید؟
هواداران صاحب اصلی باشگاه استقلال هستند و همیشه از این تیم حمایت کردند. من از آنها می‌خواهم سه‌شنبه به استادیوم بیایند تا با حضور آنها استقلال بتواند پیروز شود. الشباب می‌تواند حریف جدی در آسیا برای استقلال باشد و قطعا حضور پرشور هواداران در این بازی می‌تواند به شکست این تیم و موفقیت استقلال در آسیا هم کمک کند.

*شنیدیم قلعه‌نویی و فردوسی‌پور هم با یکدیگر آشتی کردند؟
به هر حال در بازی دوستانه‌ای که بین پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش انجام گرفت فتح‌الله‌زاده، امیر قلعه‌نویی و عادل فردوسی‌پور در کمپ حضور داشته و با یکدیگر روبوسی داشتند. قلعه‌نویی و فردوسی‌پور با هم قهر نبودند و تنها اختلاف سلیقه بین‌شان بود که در بازی پنج‌شنبه برخورد خوب و گرمی با هم داشتند تا مشخص شود مشکلی با یکدیگر ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز