خبرگزاری کار ایران

نباید موقعیت را راحت از دست بدهیم؛

مهاجری: با یک لغزش ممکن است شرایط جدول تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۹

خوشبختانه موفق به کنترل بازی و به ثمر رساندن گل شدیم و با پیروزی در این بازی، ۳ امتیاز با ارزش را به اندوخته‌های خود اضافه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: باید برای تداوم روند خوب تیم در ادامه لیگ تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری که تیمش دیروز ۲۷ بهمن‌ماه در هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم نساجی قائمشهر را در خانه با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت، اظهار کرد: بازی بسیار فشرده و دشواری را در جو سنگین تماشاگران مازندرانی پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: خوشبختانه موفق به کنترل بازی و به ثمر رساندن گل شدیم و با پیروزی در این بازی، ۳ امتیاز با ارزش را به اندوخته‌های خود اضافه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با بیان اینکه با این برد شرایط خوبی را در جدول برای خودمان ایجاد کردیم، گفت: هر چند با تیم صدر جدول هم امتیاز شدیم اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

مهاجری ادامه داد: ما هنوز ۵ بازی دیگر داریم و تجربه ثابت کرده با یک لغزش ممکن است شرایط یک تیم در جدول تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌تر هم گفته بودم بحثما در سیاه‌جامگان از ابتدا صعود به لیگ برتر نبود، اما اکنون که با تلاش بازیکنان این شرایط برای ما به وجود آمده تلاش می‌کنیم که راحت آن را از دست ندهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز