خبرگزاری کار ایران

سخندان:

توقف فعالیت آکادمی داوری فوتبال خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۲۸

در سال اول ۵۰۰ نفر و در سال دوم ۱۰۰۰ نفر متقاضی عضویت در این آکادمی بودند که پس از برگزاری آزمون‌های متعدد، این تعداد به حدود ۳۰ نفر رسید.

کمک داور فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به قطع همکاری آموزش و پرورش، فعالیت آکادمی داوری فوتبال استان متوقف شده است.

به گزارش ایلنا، رضا سخندان با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح آکادمی داوری فوتبال استان از ۲ سال پیش توسط بنده و محسن ترکی از داوران برجسته فوتبال کشور پیگیری شد و به مرحله اجرا رسید، خوشبختانه طی سال اول و دوم باز خورد خوبی را از فعالیت‌های آن شاهد بودیم.

وی افزود: در سال اول ۵۰۰ نفر و در سال دوم ۱۰۰۰ نفر متقاضی عضویت در این آکادمی بودند که پس از برگزاری آزمون‌های متعدد، این تعداد به حدود ۳۰ نفر رسید که بر روی آنها سرمایه‌گذاری کردیم و با پایان یافتن کلاس، تمامی افراد، دوره داوری درجه ۳ را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

سخندان ادامه داد: داورانی که از آکادمی به جامعه فوتبال معرفی شدند بیشتر بازی‌های مدارس در نواحی مختلف را قضاوت می‌کردند و من آینده روشنی را پیش روی آنها می‌بینم.

این کمک داور بین‌المللی فوتبال با اشاره به اینکه پرورش داوران فوتبال از سنین نوجوانی ضریب موفقیت آنها در آینده را بسیار افزایش می‌دهد، گفت: امسال برای سومین سال قصد انجام اقدامات مربوط به استعدادیابی را داشتیم تا پس از مکاتبات لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان، اجرایی شود ولی متاسفانه مسوولان این اداره همکاری لازم را انجام ندادند و متاسفانه به دلایلی که برای ما مشخص نیست، فعلا ادامه کار را متوقف کرده ایم.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به نزدیکی پایان فعالیت نسل طلایی داوران فوتبال خراسان رضوی، شاهد حضور چهره‌های جدید و موفقی در این عرصه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز