خبرگزاری کار ایران

حق کوچک‌ترین اشتباه را نداریم؛

صالح: کار ما هنوز تمام نشده / استقلال۴ مسابقه حساس پیش‌رو دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۰

بازی با ملوان برای ما بسیار حائز اهمیت است چراکه بعد از آن وارد مسابقات لیگ قهرمانان شده و تا فروردین‌ماه بازی در لیگ نخواهیم داشت.

مربی تیم استقلال گفت: هیچ‌گاه حرکت ارزشمند قلعه نویی را فراموش نمی‌کنم

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص اردوی تیم استقلال در جزیره کیش گفت: این اردو نه به دلیل آب و هوای انزلی که هفته آینده در آنجا بازی داریم برگزار شد، بلکه هدف اصلی رهایی از فشار چند مسابقه اخیر بود. با توجه به اینکه از رقابت‌های جام‌حذفی کنار رفتیم این فرصت را داشتیم تا چند روزی را در کیش اردویی برپا کنیم تا بازیکنان از لحاظ روحی و جسمانی ریکاوری شوند

وی ادامه داد: جا دارد حفظ صدرنشینی در لیگ برتر را به تمامی مجموعه باشگاه استقلال تبریک بگویم. با وجود اینکه چند مهره کلیدی را از دست دادیم، اما مهم بود با تدابیر مدیریت باشگاه و شخص امیر قلعه‌نویی به بهترین شکل مسائل مربوط به باشگاه را پیش بردیم، اما کار هنوز تمام نشده و ما ۴ مسابقه حساس را پیش رو داریم. ۴ تیم هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

مربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: ما در این ۴ مسابقه حق کوچک‌ترین اشتباه را نداریم چراکه کوچک‌ترین اشتباه مانند بازی مقابل مس‌کرمان باعثمی‌شود قهرمانی را از دست بدهیم. بازی با ملوان برای ما بسیار حائز اهمیت است چراکه بعد از آن وارد مسابقات لیگ قهرمانان شده و تا فروردین‌ماه بازی در لیگ نخواهیم داشت.

صالح با ارزشمند خواندن حرکت قلعه‌نویی در بازی با سایپا که او را به جای خود به کنفرانس مطبوعاتی فرستاد، بیان داشت: با توجه به اینکه قلعه‌نویی به خاطر فشار مسابقه و اینکه من در گذشته سرمربی سایپا بودم از من خواست به جای وی در کنفرانس بعد از بازی با سایپا شرکت کنم که این کار او بسیار ارزشمند بود و من این کار او را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم.

مربی تیم استقلال در پایان از معدود تماشاگرانی که تحت هر شرایط جوی و آب وهوایی به استادیوم می‌آیند تشکر کرد و گفت: ما ۴ مسابقه حساس پیش رو داریم که دو بازی از‌ آنها در تهران است، اما می‌دانم هواداران استقلال هم در این ۲ بازی و هم در بازی که در انزلی و اهواز داریم ما را تنها نخواهند گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز