خبرگزاری کار ایران

می‌توانم آقای گل لیگ برتر بشوم؛

نوروزی: تلاش می‌کنیم نفت قهرمان شود / امیدوارم کی‌روش دعوتم کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۷۳

علی کریمی مریض بود و در این بازی برای تراکتورسازی بازی نکرد که عدم حضور او یک مقدار تاثیرگذار بود، اما تیم ما به ۳ امتیار این بازی احتیاج داشت و آن قدر خوب کار کردیم که جای هیچ بحثی باقی نگذاشتیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: توپ و میدان در اختیار ما بود و به تراکتور اجازه ندادیم کاری کند.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم و بازی کاملاً یک‌طرفه بود و آنها حتی یک موقعیت گل هم نداشتند. ما اگر دقت می‌کردم با اختلاف ۵ یا ۶ گل می‌بردیم. ما هیچ شانسی و موقعیتی به تراکتورسازی ندادیم و کاملاً تیم برتر زمین بودیم. هم خوب توپ و میدان را در اختیار داشتیم و هم خوب موقعیت خلق کردیم و تیم تراکتورسازی را کاملاً تحت فشار قرار دادیم.

وی افزود: علی کریمی مریض بود و در این بازی برای تراکتورسازی بازی نکرد که عدم حضور او یک مقدار تاثیرگذار بود، اما تیم ما به ۳ امتیار این بازی احتیاج داشت و آن قدر خوب کار کردیم که جای هیچ بحثی باقی نگذاشتیم.

مهاجم نفت تهران اظهار داشت: من در این بازی گل زدم و الان در جدول گلزنان ۹ گله هستم و ۲ گل با صدر جدول فاصله دارم. رسیدن به صدر جدول گلزنان برای من کار سختی نیست، هرچند که بازی‌های ما خیلی سخت است. هنوز شانسی دارم و تمام تلاشم را می‌کنم. هدف اول ما قهرمانی است و اگر نشد حداقل سهمیه آسیا را بگیریم و من هم آقای گل بشوم.

نوروزی در پایان گفت: من ۶ هفته بازی نکردم چون مصدوم بودم و تازه به میادین برگشتم. وقت زیادی نداشتم که خودم را نشان بدهم اما شرایطم خوب است و تلاشم را می‌کنم که ان‌شاء الله به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد و کی‌روش من را دعوت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز