خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

توقف پرسپولیس در ایستگاه فجر / آتش‌‌بازی نفت با خرمن تونی و تراکتور / فولاد صدرنشین موقت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۲

علی دایی در دیداری حساس باز هم از کسب امتیاز عاجز بماند و تیم تحت هدایتش در گام‌های آخر لیگ امتیازات حساس و مهمی را از دست بدهد.

تیم‌های پرسپولیس و فجر سپاسی به تساوی رضایت دادند تا دایی و شاگردانش ۲ امتیاز حساس را در شیراز از دست بدهند و عملا از کورس قهرمانی باز هم فاصله بگیرند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز از ساعت ۱۴:۳۰ فجر سپاسی شیراز میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید تا علی دایی در دیداری حساس باز هم از کسب امتیاز عاجز بماند و تیم تحت هدایتش در گام‌های آخر لیگ امتیازات حساس و مهمی را از دست بدهد.

قرمزپوشان در نیمه دوم در دقیقه ۵۰ بر روی ارسال کرنر و اشتباه بازیکنان فجر با یک گل پیش افتادند ولی در دقیقه ۶۶ جلال‌الدین علیمحمدی موفق شد این گل را جبران کند تا تیمش را از شکست خانگی نجات دهد و سرخ‌پوشان را با یک امتیاز راهی تهران کند.

قضاوت این مسابقه بر عهده البرز حاجی‌پور بود که به میثم خداشناس، سیامک کوهنورد، مهرداد کریمیان و جلال‌الدین علیمحمدی از فجر و محسن مسلمان، سید جلال حسینیو محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

در دقایق پایانی درگیری بازیکنان کمی بازی را به حاشیه برد ولی با کمک داور و برخی بازیکنان این درگیری ختم به خیر شد تا دو تیم به ادامه بازی بپردازند که حاجی‌پور در سوت خود به نشانه پایان بازی دمید و این بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در پایان این بازی رضا حقیقی بهترین بازیکن اخلاق معرفی شد و مهرداد کریمیان نیز بهترین بازیکن فنی این دیدار لقب گرفت.

پرسپولیس با این مساوی با ۴۵ امتیاز به طور موقت در جایگاه چهارم ماند و فجر سپاسی نیز ۲۱ امتیازی شد و همچنان در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفته و منتظر هفته‌های پایانی و تلاش برای نجات از انتهای جدول است.

در یکی دیگر از دیدارهای عصر امروز نفت تهران موفق شد با ۳ گل بر تراکتورسازی غلبه کند تا تونی شکست تلخی را مقابل یحیی گل محمدی متحمل شود.

همچنین فولاد خوزستان نیز موفق شد با یک گل از سد ملوان انزلی بگذرد تا خود را به طور موقت به صدر جدول رده‌بندی برساند و فرکی و شاگردانش منتظر نتیجه بازی استقلال و سایپا خواهند بود.

نتایج دیدارهای عصر امروز به این شرح است:

فجر سپاسی(یک)- پرسپولیس(یک)

گل‌ها: گل‌به خودی(۵۰) برای پرسپولیس و جلال‌الدین عبدالمحمدی(۶۶) برای فجر

گسترش فولاد(صفر)- مس کرمان(صفر)

نفت تهران(۳)- تراکتورسازی(صفر)

گل‌ها: رضا نوروزی(۴۶ و ۵۵) و مجتبی شیری(۹۰)

فولاد خوزستان(یک) - ملوان انزلی(صفر)

گل: مهرداد جماعتی(۸۹)

استقلال - سایپا، ساعت ۱۷:۰۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز