خبرگزاری کار ایران

عشق به پروین و پیراهن تیم مرده است؛

ابراهیمی: سال ۸۲ باقری، کاویانپور و جمشیدی هم به خاطر پول تمرین نکردند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۶

پروین می‌گوید پاداش بازیکنان را می‌دهیم اما آنها پاداش نمی‌خواهند بلکه پول‌شان را می‌خواهند چون بازیکن ۲ میلیارد قرارداد دارد و پولش را نگرفته و نمی‌شود با ۱۰ میلیون پاداش او را ساکت کرد.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان ۳۵ سال است در اصول باشگاهداری داریم راه کج می‌رویم.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در فوتبال از نظر فنی یکسری اصول داریم که مربیان و بازیکنان در زمین رعایت می‌کنند اما یکسری اصول باشگاهداری هم هست که الان ۳۵ سال است انقلاب شده اما این اصول را رعایت نمی‌کنیم و راه کج را می‌رویم.

وی متذکر شد: آقایان مثلاً در مجلس با کسانی برای فوتبال جلسه می‌گذراند که می‌خواهند مطرح شوند و نمی‌آیند با آدم‌های خبره و کار کشته مشورت کنند. ۳۵ سال قبل که انقلاب کردیم؛ فوتبال دولتی بود یا خصوصی؟ چرا آن راه را ادامه نمی‌دهیم؟ آن زمان تیم‌های شاهین، راه‌آهن و… زمین داشتند و کسی به آن‌ها کمک نمی‌کرد. الان چند تا دولت در این ۳۵ سال در ایران عوض شده، اما در فوتبال راه اصولی را نمی‌رویم.

وی افزود: کشور ترکیه ۳۰-۴۰ سال قبل چه وضعیتی داشت؟ مردم ترکیه در آن زمان گدایی می‌کردند اما الان جزو حرفه‌ای‌ترین کشور‌ها در دنیای فوتبال هستند. الان وضعیت فوتبال ما خیلی خراب است و فقط می‌خواهیم صدا‌ها را بخوابانیم و به همین دلیل یک نفر را با ۴-۵ میلیارد پول می‌فرستند به یک باشگاه و بعد از مدتی همه چیز تمام می‌شود، اما این اصول حرفه‌ای نیست.

ابراهیمی همچنین خاطرنشان کرد: مدیران ما با بازیکنان قراردادهای میلیاردی می‌بندد اما آیا پول دارند؟ آیا می‌توانند این قرارداد‌ها را پرداخت کنند؟ الان علی پروین را آورده‌اند اما آیا پروین ۵ ملیارد تومان در حساب خودش دارد که به پرسپولیس کمک کند؟ الان پروین را مدیرعامل پرسپولیس گذاشته‌اند تا سر و صدا‌ها بخوابد اما دیگر عشق به پروین و پیراهن پرسپولیس مرده است. عشق به پروین تمام شد و الان بازیکنان پول می‌خواهند.

مربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: الان بازیکنان برای پول اعتصاب کرده‌اند و سال ۸۲ هم که پروین مدیرعامل شد همین داستان بود. آن زمان قرارداد بازیکنان یک شبه زیاد شد و امثال کریم باقری، حامد کاویانپور و پژمان جمشیدی تمرین نمی‌کردند. آن‌ها پول نگرفته بودند و برای پول تمرین نمی‌کردند و در ‌‌نهایت تیم نتیجه نگرفت. مردم به پروین فحش دادند، پروین هم گفت دیگر مربیگری نمی‌کنم و الان هم‌‌ همان بلا دارد سر پروین می‌آید.

وی یادآور شد: وقتی باشگاه ۴۰ میلیارد بدهی دارد؛ پروین با ۱۵ میلیارد نقد هم می‌آمد نمی‌توانست کاری بکند. الان پروین می‌گوید پاداش بازیکنان را می‌دهیم اما آن‌ها پاداش نمی‌خواهند بلکه پولشان را می‌خواهند چون بازیکنی که ۲ میلیارد قرارداد دارد و پولش را نگرفته، نمی‌شود با ۱۰ میلیون پاداش او را ساکت کرد.

ابراهیمی در پایان گفت: اگر پول ندهند کسی برای پرسپولیس بازی نمی‌کند. من حق را به فوتبالیست می‌دهم. پول بازیکن را باید بدهند. در پرسپولیس بعد از من ۱۲ تا مدیرعامل آمده و ۴۰ میلیون طلب دارم. خیلی‌های دیگری هم مثل من طلب دارند که پولشان را نمی‌دهند و به همین دلیل دعای خیر پشت سر این باشگاه نیست. پروین که الان مدیرعامل شده چرا طلب من را نمی‌دهد؟ ما در فوتبال همه کار کردیم و فقط یک کار نکردیم. ما دراین مدت انقلاب ورزشی نکردیم و داریم به بیراهه می‌رویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز