خبرگزاری کار ایران

فتح لادسمیا نباید برای ما عقده شود؛

رونالدو: آنجلوتی خیلی خوش‌شانس است / از لیگ ایتالیا خوشم نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۰

مطمئنم امسال می‌تواند سال محقق کردن این خواسته باشد. ما تیمی فوق‌العاده و یک سرمربی خوب به نام آنچلوتی داریم که در کنار همه چیز، خوش شانس هم هست. امیدوارم بتواند نشان دهد این شانس با ماست.

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو درباره فتح لادسیما گفت: فتح دهمین قهرمانی اروپایی(لادسمیا) نباید برای ما تبدیل به یک عقده شود. هواداران و ما بازیکنان مدت‌هاست منتظر فتح لادسیما هستیم. رئال مادرید باید همیشه به تلاش برای فتح دهمین قهرمانی اروپایی‌اش فکر کند ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آرزو و خواسته خیلی از تیم‌هاست.

وی ادامه داد: من مطمئنم امسال می‌تواند سال محقق کردن این خواسته باشد. ما تیمی فوق‌العاده و یک سرمربی خوب به نام آنچلوتی داریم که در کنار همه چیز، خوش شانس هم هست. امیدوارم بتواند نشان دهد این شانس با ماست.

رونالدو درباره فتح دومین توپ طلا نیز مذکر شد: اصلا توقعش را نداشتم توپ طلا را ببرم. لحظات بی‌نظیری برایم بود. به ویژه وقتی پسرم همراه با من بر روی سن آمد. اشک‌هایم حکایت از احساسات درونم داشت. در عین حال اشک شادی هم بود که به خاطر تجربه آن شب مملو از احساسات سرازیر شده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: آن اشک‌ها، اشک‌های صادقانه و شفاف یک انسان عادی بود. در طول مراسم کمی عصبی بودم. تا قبل از آنکه نام برنده مشخص شود، همه چیز مبهم بود و در عین حال کلی حس کنجکاوی داشتم. شنیدن نام من به نوعی حس آزادی بود. یک نفس عمیق کشیدم و مملو از احساسات شدم. واقعا توقعش را نداشتم ولی در نهایت نمی‌توانستم احساسات شادی درونم را ابراز کنم. توپ طلا بزرگترین جایزه و ثمره تلاش‌های فردی برای هر بازیکنی است. انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن دنیا حس بی‌نظیری است. من دو بار این حس را تجربه کرده‌ام و باید ببینیم در آینده چه خواهد شد.

رونالدو در سخنانی درباره بالوتلی نیز اظهار کرد: من شخصا او را نمی‌شناسم و کارهایی که در خارج از زمین انجام می‌دهد هم چندان توجهم را جلب نمی‌کند. به نظر بازیکن خوبی می‌رسد که قادر است رد پایش را در میلان و تیم ملی ایتالیا بر جای بگذارد و نشان داده مهارت خوبی دارد.

ستاره رئال مادرید همچنین درباره دیگر لیگ‌های اروپایی نیز گفت: من صادقانه می‌گویم. زیاد از لیگ ایتالیا خوشم نمی‌آید و با دقت چندانی لیگ ایتالیا را دنبال نمی‌کنم. هر چند می‌دانم سطح فوتبال در لیگ ایتالیا خیلی بالاست. آنها همیشه در عرصه بین‌المللی و اروپایی جزو بهترین‌ها هستند و نماینده‌های زیادی در جام‌های جهانی و رقابت‌های اروپایی دارند.

وی در پایان تاکید کرد: من نمی‌گویم لیگ ایتالیا لیگ بدی است ولی من را جذب نمی‌کند. من بازی‌های زیادی از لیگ ایتالیا را تماشا کرده‌ام ولی به نظرم هیجان‌انگیز نمی‌آید. در لیگ ایتالیا تیم‌های خوب و بازیکنان خوبی هستند ولی من طرفدار لیگ برتر یا لالیگا هستم. شاید یک روز نظرم عوض شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز