خبرگزاری کار ایران

بازی با مس همان روز برای ما تمام شد؛

عمران‌زاده: ۵ فینال در پیش داریم / ذهنم درگیر حال مادرم است

کد خبر : ۱۴۳۸۴۵

به نظرم ما اول باید با انگیزه سایپایی‌ها درون زمین مبارزه کنیم چراکه اصولا همه تیم‌ها برابر ما طور دیگری فوتبال بازی می‌کنند و همین مسئله کار ما را در زمین سخت‌تر می‌کند

مدافع بلندقامت استقلال تاکید می‌کند که مس را دست کم نگرفتیم و با هر چه در توان داشتیم مقابل این تیم به میدان رفتیم، اما فوتبال روز بدش را به ما نشان داد تا از رفتن به فینال باز بمانیم.

به گزارش ایلنا، حنیف عمران‌زاده درخصوص شرایط این تیم برای دیدار با سایپا، بازی با مس کرمان، شانس قهرمانی استقلال، متوقف شدن روند گلزنی‌هایش و صحبت‌هایی را با سایت رسمی باشگاه مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

*مقابل مس شکست خوردید تا شانس قهرمانی در جام حذفی را از دست بدهید؟

بد شانسی آوردیم و در بدترین زمان ممکن گل خوردیم تا فرصتی برای جبران گل نداشته باشیم. مس هم مقابل ما خوب بازی کرد و اصلا در حد و اندازه تیم پائین جدولی نبود. آنها هر چه در توان داشتند برابر ما گذاشتند، البته اگر ما هم قدر فرصت‌ها را بیشتر می‌دانستیم می‌توانستیم به فینال برویم.

*با توجه به قعر جدولی بودن مس، حریف را دست کم نگرفته بودید؟

نه اصلا اینطور نبود. اتفاقا ما می‌دانستیم جام حذفی جام شگفتی‌ها است و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت به خاطر همین مس را دست کم نگرفتیم و با هر چه در توان داشتیم مقابل این تیم به میدان رفتیم، اما فوتبال روز بدش را به ما نشان داد تا از رفتن به فینال باز بمانیم.

این شکست را فراموش کردید؟

بازی با مس همان روز برای ما تمام شد چراکه ما حالا باید همه توان خود را برای لیگ بگذاریم و اگر بخواهیم هنوز به جام حذفی و اتفاقات آن فکر کنیم به هیچ‌وجه نمی‌توانیم در لیگ موفق عمل کنیم.

*چه پیش‌بینی از بازی با سایپا داری؟

بازی آسانی نداریم. هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود چراکه همه تیم‌ها به دنبال کسب امتیاز هستند. یا می‌خواهند آسیایی شوند و یا از سقوط فرار کنند، همین اتفاق هم کار ما را سخت می‌کند تا بازی آسانی پیش رو نداشته باشیم.

*سایپا را چطور تیمی می‌بینی؟

سایپا یک تیم جوان و با انگیزه است. این تیم بازیکنان جوانی دارد که می‌توانند برابر ما خطرناک ظاهر شوند. به نظرم ما اول باید با انگیزه سایپایی‌ها درون زمین مبارزه کنیم چراکه اصولا همه تیم‌ها برابر ما طور دیگری فوتبال بازی می‌کنند و همین مسئله کار ما را در زمین سخت‌تر می‌کند بااین حال همه برنامه ما فقط کسب برد است.

*با این شرایط فکر می‌کنی به برد برسید؟

مگر چاره‌ای جز این هم داریم؟ بعد از حذف از جام‌حذفی همه برنامه و هدف ما قهرمانی در لیگ شده و برای رسیدن به این هدف باید سایپا را ببریم. نمی‌خواهیم با یک لغزش از کورس قهرمانی عقب بیافتیم تا به امید خدا از هر بازی امتیاز لازم را بگیریم و به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

*بعد از بازی با سایپا به اردو می‌روید. چه نظری در این باره داری؟

واقعا الان بدن‌های ما خیلی خسته است، چند بازی را بدون استراحت پشت سر گذاشتیم و به استراحت نیاز داریم. برپایی اردو هم خیلی می‌تواند به ما کمک کند تا از لحاظ روحی و جسمی به شرایط بهتری برسیم و در ادامه لیگ و بازی‌های آسیایی موفق عمل کنیم.

*شانس استقلال را برای قهرمانی در لیگ چقدر می‌دانی؟

شانس قهرمانی را ما با بازی‌های خود تعیین می‌کنیم. اگر برنده باشیم شانس قهرمانی را بالا می‌بریم و اگر بازنده شویم خودمان شانس‌مان را پائین می‌آوریم. ۵ بازی در لیگ باقی مانده که هر کدام برای ما حکم فینال را دارد امیدوارم در همه این فینال‌ها سربلند باشیم تا ان‌شاالله قهرمان پایان فصل خودمان باشیم.

*از شرایط خودت چه خبر؟

شرایط خودم هم بد نیست. البته چند روزی است که مادرم در بیمارستان بستری است و به خاطر همین یک طرف ذهنم درگیر مادرم است و یک طرف هم درگیر استقلال و تمرین. امیدوارم حال مادرم زودتر خوب شود تا یکی از دغدغه‌هایم پاک شود.

*در چند بازی خوب برای استقلال گل زدی اما روند گلزنی‌ات متوقف شد. چرا؟

من اول مدافع هستم و باید به وظایفم در خط دفاعی عمل کنم اما اگر فرصت خوبی هم نصیبم شد سعی می‌کنم از آن به خوبی استفاده کنم.

*صحبت خاصی نداری؟

فقط از هواداران می‌خواهم در این چند بازی باقی مانده به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند. ما در هر بازی اول که وارد زمین می‌شویم به تعداد تماشاگر حاضر در استادیوم نگاه می‌کنیم و هر چه هوادار بیشتر باشد ما هم بیشتر انگیزه می‌گیریم. امیدوارم هواداران ما که همیشه تعصب‌شان را نشان داده‌اند در این چند بازی باقی مانده به استادیوم بیایند تا با حمایت آنها بتوانیم به قهرمانی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز