خبرگزاری کار ایران

از فینالیست شدن تراکتور خوشحالم؛

نقی‌زاده: مس دنبال بقا در لیگ است / باید این بازی خانگی را ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۰

فرصتی برای تیم اول شهر ما به وجود آمده تا جام بگیرد. ان‌شاءالله تراکتورسازی در فینال جام حذفی پیروز شده و قهرمان شود و دل همه مردم آذربایجان را شاد کند.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به عنوان یک آذربایجانی از صعود تراکتورسازی به فینال جام حذفی خیلی خوشحال هستم.

میثم نقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مربی جدید تراکتورسازی آمد و شرایط این تیم خوب شد و توانستند به فینال جام حذفی صعود کنند که این مسئله را به تمام مردم آذربایجان تبریک می‌گویم و امیدوارم تراکتورسازی بتواند قهرمان جام حذفی شود. برای من که اهل آذربایجان هستم، این مسئله خیلی مهم است و خیلی خوشحالم چون فرصتی برای تیم اول شهر ما به وجود آمده تا جام بگیرد. ان‌شاءالله تراکتورسازی در فینال جام حذفی پیروز شده و قهرمان شود و دل همه مردم آذربایجان را شاد کند.

وی در مورد شرایط گسترش فولاد تبریز در آستانه بازی با مس کرمان گفت: خدا را شکر شرایط ما به لحاظ روحی و روانی عالی است. در چند بازی اخیر خیلی خوب نتیجه گرفتیم و بچه‌ها کاملا سرحال و شاداب تمرین می‌کنند و انشاءالله بتوانیم با انجام یک بازی خوب مقابل مس کرمان سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

نقی‌زاده افزود: مس کرمان مهره‌های خیلی خوبی در اختیار دارد و واقعا حقش نیست که پایین جدول باشد. البته مربی آن‌ها عوض شده و یک شوک مثبت برای این تیم بود و استقلال را در جام حذفی بردند و به فینال رسیدند به همین دلیل روحیه بسیار خوبی دارند. مس در حال حاضر دنبال بقا در لیگ بر‌تر است اما ان‌شاءالله بتوانیم این بازی را ببریم و مثل تراکتورسازی مردم تبریز را خوشحال کنیم.
نقی‌زاده در پایان گفت: تبریز در حال حاضر خیلی سرد است اما مجبوریم در این سرمای شدید تمرین کنیم. سرما بچه‌های ما را اذیت می‌کند اما به این وضعیت عادت کرده‌ایم و همچنان با تمام توان برای کسب نتایج خوب تمرین می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز