خبرگزاری کار ایران

بازی با داماش مرگ و زندگی است؛

فلاح‌زاده: پرسپولیسی‌ها بیشتر از ما پول گرفته‌اند اما اعتصاب کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۹

ما همیشه داماش را برده‌ایم و امیدوارم این بار هم مثل قبل داماش را ببریم. داماش در خانه‌اش خوب بازی می‌کند و تماشاگران خوب و پرشوری دارد که این مسئله کار را برای ما خیلی سخت می‌کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال راه آهن گفت: بازی با داماش گیلان برای ما بازی مرگ و زندگی است.

حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی بسیار مهمی با داماش گیلان داریم و این بازی برای ما بازی مرگ و زندگی است. ما همیشه داماش را برده‌ایم و امیدوارم این بار هم مثل قبل داماش را ببریم. داماش در خانه‌اش خوب بازی می‌کند و تماشاگران خوب و پرشوری دارد که این مسئله کار را برای ما خیلی سخت می‌کند. هدف اول ما در این بازی نباختن و بعد پیروزی است.

وی افزود: شرایط داماش دقیقا مثل ما است و مشکلات مالی دارند. شاید مشکلات مالی ما بدتر از آنها باشد چون از تیم ما هیچ کسی حمایت نمی‌کند، اما از داماش مسئولان استان گیلان و شهر رشت حمایت می‌کنند. ما رو حساب آبروی خودمان است که ایستاده‌ایم و تمرین می‌کنیم و در مسابقات هستیم.

فلاح‌زاده در پایان گفت: امیدوارم راه‌آهن در لیگ برتر بماند. ما هر روز به همین امید تمرین می‌کنیم وگرنه با این شرایط مالی یک دقیقه هم سر تمرین نمی‌رفتیم. پرسپولیسی‌ها بیشتر از ما پول گرفته‌اند اما امروز دوباره اعتصاب کردند و تمرین نکردند، ما نصف پول آنها را هم نگرفتیم، اما چون شرایط تیم اینطوری است، سر تمرین می‌رویم. مگر می‌شود از هفته دوم به بعد به یک تیم پول تزریق نشود؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز