خبرگزاری کار ایران

شانس ما را به جام جهانی برد؛

لطیفی: کی‌روش فکر می‌کند بهترین فرد در دنیای فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۹۴

کی‌روش به نوعی دارد به باشگاه‌ها زور می‌گوید و کارهای او یک جور ظلم به باشگاه‌هاست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: همچنان روی حرفم هستم، استقلال آن تیمی که انتظار می‌رود، نیست.

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اول فصل این مسائل را گفتم و هنوز هم روی حرفم هستم، استقلال آن تیمی که انتظار می‌رود، نیست هر چند ۴-۵ ستاره‌ای که قلعه‌نویی از دست داد، می‌تواند کمر هر تیمی را بشکند اما با توجه به ستاره‌هایی که استقلال و قلعه‌نویی در اختیار دارند، انتظارات از این مجموعه بالا است. اعتماد دارم بازیکنان استقلال به هیچ‌وجه در حد خودشان و اسم و رسمی که دارند، نیستند و سن بالای آنها باعثشده شادابی و پویایی لازم را نداشته باشند.

وی افزود: بازی‌های بد استقلال باعثشده تماشاگر کمی به استادیوم‌ها بروند. استقلال در مقابل مس‌کرمان هم می‌خواست مثل بازی‌های قبل ناپلئونی ببرد اما دقیقا از جایی ضربه خورد که خودش به حریفان ضربه می‌زند یعنی ضربات ایستگاهی و دراین بازی دیدیم بازیکنان استقلال در لحظات آخر تمرکز لازم را نداشتند و روی خطرناک‌ترین بازیکن مس کرمان یادگیری نکردند.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: قلعه‌نویی پس از این بازی زمین بد کرمان و اشتباهات بچگانه بازیکنانش را عنوان کرد. تصورم این است که زمین‌های ما به جز زمین آزادی بقیه کیفیت خوبی ندارند اما اشتباهات بچه‌گانه‌ای که قلعه‌نویی می‌گوید باید بگویم بازیکنان استقلال به هیچ عنوان خوب نبودند و استقلال هم به لحاظ فردی و هم تیمی در فاز هجومی اصلا شرایط خوبی ندارد و در بازی‌هایی که انجام داده، خلق موقعیت نکرده است. تیم‌های قهرمان باید کم گل بخورند و زیاد گل بزنند. استقلال کم گل می‌خورد اما زیاد گل نمی‌زند و با این شرایط نمی‌تواند قهرمان شود.

وی در مورد اظهارنظر علی فتح‌اله‌زاده در مورد کی‌روش گفت: فتح‌اله‌زاده اعلام کرده کی‌روش در حد من نیست که جوابش را بدهم. فتح‌اله زاده از یک جهت راست می‌گوید چون او مدیر است و کی‌روش مربی است و فتح‌اله‌زاده از لحاظ مدیریتی این حرف را گفته است. واقعیت این است که همه ما باید به تیم ملی کمک کنیم اما متاسفانه اشتباهات بچه‌گانه و کارهای آماتوری که ما انجام دادیم، باعثشده کی‌روش فکر کند بهترین فرد در دنیای فوتبال است و ما هیچی از فوتبال نمی‌فهمیم. او به راحتی لیگ ما را عقب و جلو می‌کند و در تمام مسائل ریز و درشت فدراسیون دخالت می‌کند.

لطیفی در پایان گفت: بیاییم تحلیل کنیم که کی‌روش تیم ما را چطوری به جام جهانی برده است. تیم ما با بدترین بازی‌های ممکن به جام‌جهانی رفت و در تمام بازی‌ها دروازه‌بان‌های ما ستاره تیم بودند. کی‌روش به هیچ عنوان نباید ادعا کند تیم ملی ایران را به جام‌جهانی برده بلکه شانس ما را به جام جهانی برد و اگر اینطوری وارد مسابقات جام‌جهانی بشویم، کیسه گل تیم‌ها می‌شویم. کی‌روش به نوعی دارد به باشگاه‌ها زور می‌گوید و کارهای او یک جور ظلم به باشگاه‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز