خبرگزاری کار ایران

تنها خبر انتصاب خلیلیان قطعی شده؛

تغییرات سپاهان در انتظار تایید مسئولان کارخانه فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۷۰

حتی حسین کفعمی مدیرعامل پیشین ذوب‌آهن نیز که گفته می‌شد عضو جدید هیات مدیره سپاهان شده، در انتظار تایید مسئولان مجتمع فولاد سپاهان است.

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان در حالی منصوب و معرفی شده که این انتصاب تنها تغییر تایید شده در تشکیلات مدیریتی این باشگاه است و سایر عزل و نصب‌ها پس از تایید مسئولان کارخانه فولاد سپاهان انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پس از شکست سپاهان از پرسپولیس و در حالیکه مدت چندانی از حضور محمد ترابیان در پست مدیرعاملی سپاهانی نگذشته بود، مسئولان مجتمع فولاد سپاهان، ترابیان را برکنار کرده و مهرزاد خلیلیان را به جای وی منصوب کردند.

پس از حضور خلیلیان که چند سال قبل نیز مدیریت باشگاه سپاهان را برعهده داشت، زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر و تحولات در برخی بخش‌های باشگاه به ویژه هیات مدیره شنیده شد که گویا این عزل و نصب‌ها هنوز قطعی نیست و باید به تایید نهایی مدیران کارخانه فولاد سپاهان برسد، حتی حسین کفعمی مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نیز که گفته می‌شد عضو جدید هیات مدیره سپاهان شده، در انتظار تایید مسئولان مجتمع فولاد سپاهان است.

به این ترتیب تنها خبر انتصاب خلیلیان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان قطعی و البته تایید شده و باید منتظر ماند و دید مسئولان کارخانه فولاد سپاهان با انتصاب کدام‌یک از گزینه‌های حضور در هیات مدیره موافقت و یا مخالفت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز