خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم نباید اینقدر به بازیکنان گیر بدهد؛

فریبا: قلعه‌نویی باید شأن و شخصیت بازیکنان استقلال را حفظ کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۵۴

یاد سال‌های آخر حضور خودم در استقلال افتادم که من، پرویز مظلومی، مراغه‌چیان و فرزام‌نیا در تیم بودیم و بقیه رفته بودند و یکسری بازیکن جوان کنار ما بودند و کار خیلی سخت بود.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی استقلال و مس کرمان به لحاظ فنی هیچی نداشت.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی استقلال و مس‌کرمان هیچی نداشت، یعنی واقعا به لحاظ فنی چیزی نداشت، البته الان از استقلال چیزی باقی نمانده و من وقتی این بازی را دیدم، ‌ یاد سال‌های آخر حضور خودم در استقلال افتادم که من، پرویز مظلومی، سعید مراغه‌چیان و حمید فرزام‌نیا در تیم بودیم و بقیه رفته بودند و یکسری بازیکن جوان کنار ما بودند و کار خیلی سخت بود. تیمی که آن همه ستاره داشت، کسی برایش نمانده بود و در نهایت دوم شدیم. این بازی هم برای استقلال سخت بود و مس‌کرمان هم روز خوبی داشت چون خوب دویدند و جنگیدند و به نظرم نتیجه عادلانه بود.

وی در مورد صحبت‌های قلعه‌نویی پس از بازی مبنی بر بد بودن زمین کرمان و اشتباهات بچه‌گانه بازیکنان استقلال گفت: زمین کرمان که واقعا خوب نبود و تیم‌هایی مثل استقلال که روی زمین کار می‌کنند، چنین زمین‌هایی یک مقدار روی کارشان تاثیرگذار است، اما مس‌کرمان هم روی همین زمین بازی می‌کرد و شرایط یکسان بود. یعنی اگر زمین بد بود، برای مس‌کرمان هم بد بود و آنها هم همین مشکل را در این بازی داشتند.

مربی سابق استقلال همچنین متذکر شد: اینکه قلعه‌نویی می‌گوید بازیکنان استقلال اشتباهات بچه‌گانه‌ای داشتند هم باید بگویم که اشتباه هم جزئی از فوتبال است و همیشه هست و همه اشتباه می‌کنند، اما به نظرم تیمی که الان در کورس است و منتظر قهرمانی است، در بازی‌های آخر لیگ حفظ کردن شأن و شخصیت بازیکنانش همه است یعنی اینکه خیلی به این مسائل گیر ندهیم.

فریبا در پایان گفت: استقلال الان صدر نشین است و شرایط قهرمانی را دارد یعنی امتیازاتی که جمع کرده، خیلی مهم است اما ۳ بازی آخر استقلال خیلی سخت است. به نظر من قهرمان لیگ امسال از دل بازی استقلال و فولاد در می آید و بازی استقلال و فولاد خیلی مهم است و طبیعی است که من دوست دارم استقلال قهرمان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز