خبرگزاری کار ایران

اجبار داشته باشیم در پارک تمرین می‌کنیم؛

محمدنبی: تیم ملی متعلق به کی‌روش و فدراسیون نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۸

اگر اجبار داشته باشیم در پارک تمرین خواهیم کرد و قطعا از هدف اصلی که حضور پر صلابت در جام جهانی و احترام به خواسته های مردم عزیزمان می باشد، تخطی نخواهیم کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی درباره لغو اردوی تدارکاتی آفریقای جنوبی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی گفت: متاسفانه بسیار ناراحتیم به خاطر اینکه یکی از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی که تمامی تشریفات اداری‌اش انجام شده بود را از دست دادیم و خواسته‌ام از کی‌روش به عنوان سرپرست تیم ملی این است که به هیچ‌وجه نباید کار متوقف شود و وی باید هر چه محکم‌تر و پر صلابت‌تر کار خود را در برقراری اردوهای تیم ملی ادامه دهد. چگونه و کجا این بحثدیگری است که در این خصوص با سرمربی تیم ملی شخصا صحبت خواهم کرد.

سرپرست تیم ملی در ادامه افزود: موضوعی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اینکه اردوهای تدارکاتی به هیچ‌وجه متوقف نشود و فرقی نمی‌کند. این اردوها در آفریقای‌جنوبی، کمپ تیم‌های یا در استادیوم آزادی یا پارک طالقانی و یا حیاط منزل کی‌روش باشد و بی‌شک فدراسیون فوتبال از ۲۲ فروردین بنا بر اعلام قبلی کلیه بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت و آنها را در اختیار کی روش قرار خواهد داد و این تصمیم به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد. همانطور که گفتم اگر اجبار داشته باشیم در پارک تمرین خواهیم کرد و قطعا از هدف اصلی که حضور پر صلابت در جام جهانی و احترام به خواسته های مردم عزیزمان می باشد، تخطی نخواهیم کرد.

محمدنبی در ادامه بیان کرد: البته تعدادی از بازیکنان تیم ملی به قطر و کویت رفته اند که شخصا به این کشورها می روم و با باشگاههای این بازیکنان وارد مذاکره می شوم تا بازیکنان را در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار دهند و اگر قرار به جریمه هم باشد، آن را پرداخت می کنیم.

سرپرست تیم ملی در پایان گفت: تیم ملی متعلق به کی روش و فدراسیون فوتبال نیست بلکه متعلق به عموم مردم کشور است و قطعا برای آماده سازی تیم ملی نهایت تلاش خود را همانند گذشته انجام می دهیم که این وظیفه مهم نه تنها بر عهده فدراسیون، مربیان و بازیکنان تیم ملی بلکه بر عهده مدیران بالا دست ما نیز بوده و خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز