خبرگزاری کار ایران

سازمان بازرسی باید ورود پیدا کند؛

ماجدی: اتفاقات عجیبی در استقلال رخ‌ می‌دهد / جدایی تیموریان غیر طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۱۸

اتفاقات عجیب و غریب در استقلال می‌افتد، از جمله رفتن بازیکنان به تیم‌های عربی که به نظرم سازمان بازرسی کل کشور باید ورود پیدا کند.

سرپرست تیم استقلال گفت: بعید می‌دانم فتح‌اله‌زاده با جدایی تیموریان موافقت کند.

میرشاد ماجدی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص خبر جدایی آندو تیموریان هافبک ملی‌پوش این تیم و پیوستنش به تیم‌های عربی بیان داشت: آندرانیک تیموریان قرار داد دارد و بعید می‌دانم علی فتح‌اله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه با جدایی وی موافقت کند. البته نمی‌دانم نحوه قرارداد تیموریان با استقلال چگونه است اما آنچه برایم مسلم است اینکه تیموریان تعصب زیادی به استقلال دارد ولی اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن برای استقلال است که خودم مانده‌ام چه بگویم.

وی ادامه داد: خود ما و هواداران از رفتن تیموریان ناراحت هستیم و شب گذشته در برنامه ۹۰ حمایت‌های لازم را از وی انجام دادیم، گرچه خیلی‌ها به ما حمله کردند. جدایی تیموریان غیر طبیعی است. خیلی‌ها با حاشیه‌سازی این روزهای خود در صدد هستند تیموریان را عصبی کنند اما او بازیکن با تعصبی است و عده‌ای می‌خواهند او با ترس به فوتبالش ادامه دهد.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: کار استقلال با وجود اینکه در صدر جدول است بسیار مشکل شده، ما سوای بازی پرسپولیس که لیست ۱۸ نفره ما پر بود، در مابقی مسابقات لیست ما ۱۴ نفره و ۱۵ نفره بود. در بازی با مس کرمان هم اولادی و تیموریان را به دلیل محرومیت نخواهیم داشت و متاسفانه به دلیل اینکه در ابتدای فصل شرایط بازیکنان تیم‌های پایه را مورد ارزیابی قرار ندادیم تا برخی از آنها را در لیست تیم بزرگسالان قرار دهیم الان نمی‌توانیم از وجود بازیکنان تیم‌های پایه استفاده کنیم. شرایط خیلی مشکل شده و با وجود نداری‌ها صدر جدول هستیم.

وی ادامه داد: اتفاقات عجیب و غریب در استقلال می‌افتد، از جمله رفتن بازیکنان به تیم‌های عربی که به نظرم سازمان بازرسی کل کشور باید ورود پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز