خبرگزاری کار ایران

قبول مدیرعاملی پرسپولیس دل شیر می‌خواهد؛

پیروانی: رویانیان به شرافتش قسم خورد اما پولم را نداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۵۸

باشگاه پرسپولیس طلب من را نداده و اداره مالیات هم هر روز به ما فشار می‌آرود. ما سال‌ها بازی کردیم و پول نگرفتیم و الآن باید مالیاتش را هم بدهیم تا ممنوع‌الخروج نشویم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و مدیریت در این باشگاه خیلی سخت است.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: هر کسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شود، با توجه به بدهی‌هایی که پرسپولیس دارد، کار خیلی سختی خواهد داشت چون درآمدزایی در باشگاه ضعیف است و هر کسی که بیاید، می‌خواهد مدیر هزینه باشد و با این شرایط کار سخت است. در مجموع باشگاه شرایط خوبی ندارد.

وی افزود: در بین گزینه‌هایی که برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح هستند نمی‌دانم کدام گزینه بهتر است و باید ببینیم کدام گزینه می‌تواند بهتر درآمدزایی کرده و مشکلات را حل کند. این همه بدهی را چه کسی می‌تواند پرداخت کند؟ در این وضعیت اقتصادی و در شرایطی که وزارت ورزش هم بودجه کمی دارد، برای هدایت باشگاه پرسپولیس باید علمی و منطقی عمل کنند. قبول کردن این باشگاه دل شیر می‌خواهد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد عملکرد رویانیان در پرسپولیس گفت: رویانیان واقعا شبانه‌روز در باشگاه پرسپولیس کار کرد و واقعا زحمت کشید و پروژه‌های اقتصادی داشت، اما در این شرایط اقتصادی نتوانست کار زیادی انجام دهد. رویانیان فوتبالی نبود اما باید مشاوران ورزشی بزرگی را انتخاب می‌کرد. زارع که در گذشته قائم‌مقام باشگاه بود در مصاحبه‌ای اعلام کرده رویانیان از مشاورانش ضربه خورد. در ‌‌نهایت من به رویانیان نمره قبولی می‌دهم. رویانیان همیشه می‌گفت افشین پیروانی همواره به باشگاه کمک کرده و از تیم حمایت می‌کند. رویانیان از من چند بار مشاوره گرفت، اما در ‌‌نهایت کار خودش را کرد. او می‌توانست با تلاشی که کرد، کارنامه بهتری داشته باشد. در مجموع هوادار به دنبال قهرمانی است و رویانیان به اندازه زحمتی که کشید، نتیجه نگرفت.

پیروانی در پایان در مورد طلبش از این باشگاه گفت: باشگاه پرسپولیس طلب من را نداده و اداره مالیات هم هر روز به ما فشار می‌آرود. ما سال‌ها بازی کردیم و پول نگرفتیم و الآن باید مالیاتش را هم بدهیم تا ممنوع‌الخروج نشویم. رویانیان گفت به شرافتم قسم پول تو را می‌دهم اما نداد و دچار مشکل شدم. من پرسپولیسی هستم و مثل همیشه از تیم محبوبم حمایت می‌کنم. من بعد از سال‌ها یک بار علیه مدیرعامل مصاحبه کردم و فکر نمی‌کنم حق نداشته باشم یک بار علیه مدیرعامل حرف بزنم. با توجه به اینکه حق را گفتم و هیچ‌وقت ناحق نگفته‌ام، نمی‌توانم نمره بدی داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز