خبرگزاری کار ایران

در اکثر دقایق بازی ما تیم برتر میدان بودیم؛

مهاجری: برای جلوگیری از شائبه‌ها با تمام توان بازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۹

در این مسابقه در اکثر دقایق بازی ما تیم برتر میدان بودیم و فرصت‌های بسیاری را هم بر روی دروازه تیم پدیده خلق کردیم ولی متاسفانه این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: مقابل پدیده در اکثر اوقات مسابقه، ما تیم برتر میدان بودیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری پس از کسب تساوی یک بر یک تیمش مقابل پدیده در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: در این مسابقه در اکثر دقایق بازی ما تیم برتر میدان بودیم و فرصت‌های بسیاری را هم بر روی دروازه تیم پدیده خلق کردیم ولی متاسفانه این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد.

وی با اشاره به اینکه بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، افزود: اگر ما امیدی برای صعود به لیگ برتر نداشتیم و پدیده با شکست‌دادن سیاه‌جامگان می‌توانست راه صعود خود به لیگ بالاتر را هموار کند، شاید این بازی حساسیت زیادی برای ما نداشت. در شرایطی که هر دو تیم امید به صعود دارند، تیم ما برای جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه شائبه‌ای با تمام توان بازی کرد و در لحظات پایانی بازی را به تساوی کشاند.

مهاجری ادامه داد: بازیکنانم در کارهای تیمی بسیار عالی بودند و در دقایق مختلف بازی تاکتیک خود را به حریف دیکته کردند و از همه آنها رضایت دارم.

وی همچنین درخصوص تیم فوتبال پدیده گفت: تیم پدیده در این مسابقه با توجه به شرایط خوب تیم ما نتوانست کار خاصی انجام دهد ولی نباید از توانایی‌های این تیم به سادگی گذشت در هر صورت امیدوارم سال آینده نماینده‌ای از خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز