خبرگزاری کار ایران

ناخودآگاه استرس زیادی گرفتیم؛

اکبرپور: باید بازی به بازی پیش برویم / صحبت از قهرمانی زود است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۱۷

متاسفانه استرس فراوان این بازی باعثمی‌شود بازیکنان نتوانند آن توانایی های خود را در زمین مسابقه ارائه دهند.

مهاجم تیم استقلال گفت: دربی ۷۸ بازی بدی بود و استرس نگذاشت ما فوتبال زیبایی را ارائه دهیم.

سیاوش اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به دربی ۷۸ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس که با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، گفت: خود من وقتی دیدم تماشاگران نیتجه تساوی اعتراض می‌کنند بسیار ناراحت شدم و حق را به آنها می‌دهم که انتظار داشته باشند مسابقه دربی یک بازی زیبا و جذاب باشد اما متاسفانه استرس فراوان این بازی باعثمی‌شود بازیکنان نتوانند آن توانایی های خود را در زمین مسابقه ارائه دهند.

وی ادامه داد: از چند روز قبل دربی ۷۸رسانه‌ها مانور زیادی روی این مسابقه انجام داده‌اند و همین موضوع باعثشد ناخودآگاه حساسیت این بازی دو چندان شود. ما هم وقتی این حساسیت را دیدیم ناخودآگاه استرس زیادی گرفتیم. با این حال تمام هدف ما این بود که به پیروزی دست یابیم و با کسب ۳ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنیم، اما واقعیتی که وجود دارد این است که تیم پرسپولیس هم بازی خوبی را ارائه داد. من یقین دارم این تیم اصلی‌ترین رقیب ما در راستای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری خواهد بود.

مهاجم تیم استقلال خاطرنشان کرد: در دربی ۷۸ این تیم پرسپولیس بود که میزبان بود و این یک بازی خارج از خانه برای ما محسوب می‌شد و فکر می‌کنم در بازی خارج از خانه کسب یک امتیاز راضی‌کننده باشد اما هواداران مطمئن باشند ما نتیجه این بازی را در مسابقات آینده جبران خواهیم کرد.

اکبرپور درخصوص شانس بالای تیم استقلال برای کسب عنوان مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فصل جاری بیان داشت: فعلا خیلی زود است بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم. ما باید بازی به بازی پیش برویم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم تا بتوانیم در نهایت به آن هدفی که داریم که کسب عنوان قهرمانی است دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز